Blog KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA OD KUCHNI

Etapy budowania strategii komunikacji wewnętrznej w organizacji

Jak dobrze napisać strategię komunikacji wewnętrznej w firmie? Oprócz wiedzy na temat tego, z jakich elementów powinna składać się, konieczne jest także posiadanie wiedzy i doświadczenia w obszarze komunikacji wewnętrznej. Bez znajomości narzędzi - tych klasycznych, ale i nowszych właściwych dla komunikacji wewnętrznej - nie obędzie się. Do tego przyda się wiedza, najlepiej poparta doświadczeniem w takich obszarach jak public relations i employer branding.

Poniżej zamieszczam linki do kolejnych wpisów, w których przedstawiłam wskazówki dotyczące budowania kolejnych etapów strategii komunikacji wewnętrznej. Są one właściwe także dla strategii PR.

Etapy budowania strategii komunikacji wewnętrznej:

Na koniec jeszcze odpowiedź na pytanie, komu powinno się powierzyć budowanie strategii komunikacji w firmie – wewnętrznemu zespołowi komunikacji współpracującemu z innymi działami firmy czy podmiotowi zewnętrznemu. Według mnie najlepsze efekty osiąga się, gdy połączymy siły wewnętrznego zespołu firmy, który zna dobrze swoją organizację z doświadczeniem i wiedzą podmiotu zewnętrznego, który na co dzień odpowiada za budowanie takich strategii i specjalizuje się w obszarze komunikacji, który nas interesuje.

Zapraszam na Facebooka bloga, gdzie można śledzić kolejne wpisy na blogu.

A w razie pytań zapraszam do kontaktu.

Fot. MB/Warszawa