Blog KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA OD KUCHNI

Piszę dla brytyjskiego Journal of Internal Communication

Napisałam dla brytyjskiego Journal of Internal Communication (Vol. 15) artykuł o tym, dlaczego warto traktować nasze wewnętrzne narzędzia komunikacji jak produkty, które mamy sprzedać. W naszym przypadku klientami są pracownicy.

Produkty, aby były kupowane, powinny rozwiązywać problemy klientów, działać, być atrakcyjne, klienci powinni wiedzieć, jak działają, trzeba je promować i monitorować stan ich sprzedaży. Tak postępują dobrzy sprzedawcy. Sprawdźcie efekty, jakie zajdą w Waszej komunikacji wewnętrznej, gdy tak zaczniecie traktować Wasze narzędzia.
Artykuł Treat your IC tools as internal products for sale i cały magazyn możecie przeczytać, ściągając bezpłatnie Journal of IC (link do magazynu).
 

Artykuł ten dostępny jest takze na blogu po polsku: Narzędzia komunikacji to produkty do sprzedania pracownikom. A gdy dotrą do mnie drukowane numery, dam Wam znać na Facebooku – chętnie podeślę je kilkoro z Was.
Artykuł ten napisałam na zaproszenie wydawcy, jednej z najlepszych agencji komunikacji wewnętrznej w Europie – londyńskiej Gatehouse. Wspieram ich w realizacji ich międzynarodowych projektów, które zahaczają o Polskę. Journal of IC to kwartalnik. Dostępny jest online bezpłatnie.

Agnes & Gatehouse, jeszcze raz dziękuję za zaproszenie.

******

Sprawdźcie też:
Facebooka bloga,
• newsletter – raz w tygodniu nowy wpis z bloga w Waszych skrzynkach e-mailowych (zapisy – prawa kolumna bloga, sekcja newsletter),
szkolenia z komunikacji wewnętrznej – terminy najbliższych szkoleń otwartych, ofertę szkoleń zamkniętych i sesji indywidualnych.

Grafiki: Journal of IC by Gatehouse