Blog KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA OD KUCHNI

State of the Sector 2019 – weź udział w dorocznym badaniu komunikacji wewnętrznej

Wystartowała kolejna edycja międzynarodowego badania stanu komunikacji wewnętrznej i zaangażowania State of the Sector 2019 realizowanego corocznie przez Gatehouse. To brytyjska agencja z siedzibą w Londynie, która działa na całym świecie i jest wg mnie jedną z najlepszych, jeśli nie najlepszą w Europie. Obserwuję ich od dawna i miałam okazję z nimi współpracować, gdy zaprosili mnie do wzięcia udziału w międzynarodowym projekcie, który realizowali m.in. w Polsce dla znanej marki.

Dla mnie ich coroczne badanie to ważne wskazówki, w jakim kierunku zmierza komunikacja wewnętrzna i jak miewa się obecnie. Co roku opisuję też wyniki raportu – możecie je znaleźć tutaj 2018, 2017, 2016.

Ankieta jest po angielsku. Możecie też wybrać opcję po portugalsku, chińsku lub hiszpańsku. Jej wypełnienie zajmie Wam ok. 20 minut. Badanie trwa do 12 listopada, więc nie czekajcie do tej daty – wypełnijcie ankietę teraz. Po zakończeniu badania i opracowaniu wyników otrzymacie od organizatorów emaila z raportem do pobrania.

Wypełnij ankietę >> link do ankiety

Badanie jest wspierane przez ważne brytyjskie i międzynarodowe podmioty zajmujące się komunikacją wewnętrzną: CIPR Inside, IABC, Institute of Internal Communication, IC Kollectif and Simply Communicate.

Do dzieła! Niech nasza polska komunikacja też znajdzie się w tych wynikach. Wypełnij ankietę >> link do ankiety.
 

Grafika: Gatehouse