Blog KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA OD KUCHNI

Szkolenie: Budowanie strategii komunikacji wewnętrznej – Warszawa, 21-22 listopada 2017

Zapraszam na kolejne otwarte szkolenie z budowania strategii komunikacji wewnętrznej. Odbędzie się ono 21-22 listopada 2017 w Warszawie. Inne miejsca i terminy dostępne są tutaj.

Cel szkolenia: po jego zakończeniu będziesz wiedzieć, jak zbudować strategię komunikacji wewnętrznej
Podczas szkolenia przejdziemy przez wszystkie poniższe szczeble drabiny strategii komunikacji wewnętrznej (grafika poniżej, pisałam też o niej tutaj).

Poziom: dla początkujących i średnio zaawansowanych

Dla kogo jest to szkolenie:
• dla osób rozpoczynających swoją przygodę z komunikacją wewnętrzną i poszukujących wiedzy i wskazówek, jak zarządzać komunikacją w firmie
• dla specjalistów komunikacji wewnętrznej, którzy stoją przed wyzwaniem zbudowania strategii
• dla osób odpowiadających za komunikację wewnętrzną, które chcą poszerzyć wiedzę i szukają nowych inspiracji

Plan szkolenia:
1. Wprowadzenie do komunikacji wewnętrznej
2. Etapy budowania strategii komunikacji wewnętrznej w firmie (diagnoza, planowanie, realizacja, ewaluacja)
3. Diagnoza – organizacja audytu komunikacji wewnętrznej i charakterystyka grup docelowych (tworzenie person)
4. Planowanie strategii – wybór i definiowanie celów komunikacji
5. Realizacja – dobór narzędzi komunikacji wewnętrznej i sposoby angażowania w nie pracowników (m.in. gazeta, intranet, portal społecznościowy, ambasador projektu, skrzynka pytań, podręcznik dla pracownika)
6. Realizacja – formy budowania wewnętrznego wizerunku firmy (przy użyciu m.in. storytellingu, content marketingu, marketingu szeptanego)
7. Ewaluacja – sposoby mierzenia skuteczności i efektywności działań komunikacyjnych

Po szkoleniu będziesz wiedzieć:
• jak przeprowadzić audyt komunikacji wewnętrznej
• które narzędzia komunikacji wewnętrznej wykorzystać do skutecznego realizowania celów komunikacji wewnętrznej w firmie
• jak w interesujący sposób przekazywać informacje pracownikom
• jak włączać pracowników w komunikację wewnętrzną, by byli jej twórcami
• jak zmierzyć efekty działań komunikacyjnych
• jak zbudować strategię komunikacji wewnętrznej (otrzymasz szablon do budowania strategii)

Opinie o szkoleniach, które miałam przyjemność prowadzić:

W dotychczasowych szkoleniach udział wzięli przedstawiciele m.in.:

 

Tak wygląda szkolenie – ćwiczenia, dyskusje, przykłady działań firm, dużo wiedzy i inspiracji:

 


Prowadząca szkolenie:
Maja Biernacka – jestem praktykiem komunikacji wewnętrznej. Komunikacją zajmuję się od 2002 r. Od 2015 r. prowadzę firmę bee DIFFERENT specjalizującą się w tym obszarze i bloga Komunikacja wewnętrzna od kuchni. Wspieram firmy w usprawnianiu komunikacji wewnętrznej – szkolę, realizuję audyty i projekty angażujące pracowników, opracowuję strategie i wdrażam narzędzia. Wśród moich klientów są m.in. Volkswagen, Bricomarche i British American Tobacco. Więcej o mnie.

SZKOLENIE – WARSZAWA (edycja 7.)

Termin szkolenia: 21-22 listopada 2017 (wt-śr)
Czas trwania szkolenia: od godz. 9 do 17 (z przerwami)
Miejsce szkolenia: Warszawa, Millennium Plaza, Al. Jerozolimskie 123a
Liczba uczestników: maksymalnie 12
Cena:
• 1900 zł + VAT - przy zapisach do 06.10.2017 (1800 zł + VAT dla subskrybentów newslettera bloga*; dajcie mi tylko znać w emailu, że czytacie newslettera)
• 2100 zł + VAT -  przy zapisach od 07.10.2017 do 17.11.2017 (2000 zł + VAT dla subskrybentów newslettera bloga*; dajcie mi tylko znać w emailu, że czytacie newslettera)

* do listy mailingowej newslettera można zapisać się poprzez formularz w prawej kolumnie bloga; subskrybent newslettera bloga = uczestnik szkolenia

Co zawiera cena:
• udział w szkoleniu (2 dni)
• obszerne materiały szkoleniowe
• lunch i przerwy kawowe (2 dni)
• dużo nowej wiedzy i wymiany doświadczeń

Zapisy i pytania: kontakt

Pozostałe szkolenia otwarte: sprawdź miejsca i terminy

Szkolenia zamknięte: to szkolenie bardzo dobrze sprawdza się również jako zamknięte realizowane w danej firmie. Wszystkie ćwiczenia dopasowane są wtedy do potrzeb danej organizacji, a efektem warsztatów jest wypracowanie założeń do planowanej w firmie strategii komunikacji wewnętrznej. Zapytaj o ofertę i szczegóły - kontakt.

Grafiki i fot.: MB, Przecinek.com

Zostaw komentarz!