Blog KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA OD KUCHNI

Bardziej efektywna komunikacja wewnętrzna? Zrób porządki!

Myśląc o poprawie efektywności komunikacji wewnętrznej w firmie, często rozważamy wdrożenie nowych rozwiązań. Nie zawsze musi się to jednak sprowadzać do takich inwestycji. Zanim się na nie zdecydujemy, warto sprawdzić, jak możemy usprawnić istniejące już w firmie rozwiązania. Choć porządki są czasochłonne, mogą przynieść bardzo dobre efekty i skutecznie poprawić jakość komunikacji.

Komunikację wewnętrzną w firmie można uporządkować na kilka sposobów. Możemy zdecydować się na metodę kompleksowych porządków w postaci zbudowania strategii lub skupić się tylko na wybranych aspektach, by nadać im nowy kształt. Co dokładnie możemy zrobić? Zapraszam do lektury mojego nowego artykułu dla GoldenLine.pl.

******

Sprawdźcie też:
Facebooka bloga,
• newsletter – raz w tygodniu nowy wpis z bloga w Waszych skrzynkach e-mailowych (zapisy – prawa kolumna bloga, sekcja newsletter),
szkolenia z komunikacji wewnętrznej – terminy najbliższych szkoleń otwartych, ofertę szkoleń zamkniętych i sesji indywidualnych.

Grafiki: Pexels.com; screen z GoldenLine.pl