Gdy robię badania w firmach, by sprawdzić stan ich komunikacji wewnętrznej, wyniki są różne. Niektóre firmy mają dobrze rozwiniętą sieć narzędzi komunikacji wewnętrznej, inne zaledwie kilka podstawowych rozwiązań.
Są i wyniki dorocznego badania State of the Sector organizowanego przez firmę Gallagher. To badanie jest międzynarodowe i jest realizowane od 16 lat. Bardzo je lubię, ponieważ można porównywać wyniki rok do roku, poza tym daje szeroki ogląd na branżę globalnie.
Dziś będzie o mierzeniu naszych działań (wiem, nie lubicie tego tematu), o kasie (na szczęście to lubią wszyscy) i o tym, czy te nasze działania komunikacyjne opłacają się firmie. Co do tego nikt z Was nie ma wątpliwości.
Jakiś czas temu usłyszałam od pewnej specjalistki komunikacji wewnętrznej, że jest zmęczona swoją pracą, czuje, że ma podcięte skrzydła i rozważa zmianę pracy, ponieważ tak aktywnie działa, tyle czyta artykułów w internecie, słucha you tuba, ale nie widzi przełożenia tego jej zaangażowania na re
Od czasu do czasu jestem pytana, co zrobić, aby mieć więcej klików w intranecie, lajków i komentarzy. I za każdym razem pytam: a po co Ci to? No, aby było widać ich zaangażowanie, że widzieli, że komunikacja wewnętrzna im się podoba, że komunikacja działa.
Strony
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- następna ›
- ostatnia »