Blog KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA OD KUCHNI

Oceń komunikację wewnętrzną. Weź udział w badaniu State of the Sector 2020

Ruszyła kolejna edycja mojego ulubionego międzynarodowego badania stanu komunikacji wewnętrznej na świecie – State of the Sector. Organizuje go zaprzyjaźniona agencja z Londynu – Gatehouse. Według mnie to najlepsza agencja komunikacji wewnętrznej w Europie.

Co roku ich badania śledzą specjaliści od komunikacji wewnętrznej na całym świecie, aby dowiedzieć się, które narzędzia są najskuteczniejsze i szerzej, aby poznać kondycję naszej branży. Niestety nie mamy takiego badania w Polsce, dlatego tym bardziej polecam Was przyjrzenie się wynikom tego badania.

Zachęcam Was do poświęcenia kilku minut na wypełnienie tegorocznej ankiety. Znajdziecie ją tutaj. W zamian za to otrzymacie jako pierwsi wyniki badania, no i przyczynicie się do zdiagnozowania komunikacji wewnętrznej na świecie. Czas na wypełnienie ankiety mamy do 9 listopada 2019, ale nie ma co czekać, zróbcie to dzisiaj. Kliknijcie tutaj, aby przejść do ankiety.

A wyniki poprzednich edycji (bardzo ciekawe; szczególnie te dotyczące przyszłości social mediów w firmach i roli kadry kierowniczej) znajdziecie na moim blogu tutaj:
•    Najskuteczniejsze narzędzia komunikacji wewnętrznej – wyniki badania State of the Sector 2019
•    Najskuteczniejsze narzędzia komunikacji wewnętrznej – wyniki badania State of the Sector 2018

Grafika: Gatehouse