

Jest już dostępny nowy numer magazynu „PR Manager” (wydanie na maj-lipiec 2020). Znajdziecie tam m.in. mój obszerny artykuł o tym, jak zbudować plan komunikacji wewnętrznej na czas kryzysu, lekcje z podpowiedziami, jak podejść do komunikowania zwolnień i trudności finansowych firmy.
Część artykułu dostępna jest bezpłatnie w wersji online tutaj wraz z lekcjami.
A oprócz tego w najnowszym numerze do poczytania czeka też kilka ważnych tekstów o kryzysowej komunikacji:
• Tomasz Alberski z agencji Public Relations Komunikacja+PR pisze o najczęstszych pułapkach, w które wpadają marki podczas zarządzania kryzysem
• Monika „Kryzysowa Narzeczona” Czaplicka z agencji social media Wobuzz omawia 7 złotych zasad zarzadzania kryzysowego PR
• a Anna Miotk porusza ważny temat dot. celów w komunikacji i ich mierzenia (to artykuł o mierzeniu komunikacji w ogóle, ale to także ważne podpowiedzi na czas kryzysu)
Jest też o podcastach i o tym, jak je wykorzystać, o budowaniu community relations i podpowiedzi, jak określać KPI i monitorować efekty przy współpracy z influencerami.
Ponad 60 stron naprawdę mocnych artykułów. Jeśli pracując w komunikacji wewnętrznej, jest Wam tak jak mi bliżej do PR niż HR-ów (bo wywodzę się z PR-u), to sięgnijcie po nowy numer „PR Managera”. HR-owcom też przyda się spojrzenie na komunikację z innej perspektywy. Nowy numer znajdziecie tutaj.
Dziękuję Ani Kowalskiej i Magdzie Chomczyk z redakcji „PR Manager” za zaproszenie do podzielenia się moimi pomysłami na poskromienie wewnętrznych kryzysów komunikacyjnych. Dziewczyny, stworzyłyście naprawdę mocny numer!
******
Sprawdźcie też:
• Facebooka bloga @blogkwok, LinkedIn (zapraszam do sieci kontaktów) i na Twittera @maja_biernacka
• szkolenia otwarte z komunikacji wewnętrznej (także online)
• newsletter – zapisz się tutaj i odbierz bezpłatnego ebooka
Grafiki: PR Manager