Czy wydawanie przez firmy papierowej gazety wewnętrznej wciąż ma sens? Czy w czasach online’owych ktoś jeszcze sięga po druk na papierze? Czy zatrudniając pokolenie Y, a niedługo już Z, warto dać im do ręki tak oldskulowe narzędzie komunikacji?
Po odpowiedzi na te pytania zapraszam do mojego kolejnego artykułu opublikowanego na HRstandard.pl.
Pozdrawiam
Maja Biernacka
bee different - agencja komunikacji wewnętrznej
Fot. MB/Egipt
Blog Komunikacja wewnętrzna od kuchni to miejsce, gdzie dzielę się moją wiedzą i doświadczeniem. Nazywam się Maja Biernacka i od 2002 r. zajmuję się komunikacją – wewnętrzną, PR i dziennikarstwem. Od 2015 r. prowadzę firmę bee DIFFERENT zajmującą się komunikacją wewnętrzną. Zrealizowałam wiele ciekawych projektów m.in. dla takich firm jak: Lidl, Sephora, Volkswagen, Totalizator Sportowy, Budimex czy Grupa LUX MED. Bardzo lubię to, co robię i chętnie o tym piszę. Mam nadzieję, że znajdziesz tu wartościowe wskazówki, jak realizować działania komunikacji wewnętrznej w Twojej firmie.
• Jak opracować strategię komunikacji wewnętrznej, kurs na platformie
• Planowanie komunikacji wewnętrznej, kurs na platformie
• Jak pisać skuteczniej w komunikacji wewnętrznej, kurs na platformie
• Narzędzia komunikacji wewnętrznej, kurs na platformie PREMIERA
• Planowanie komunikacji wewnętrznej, szkolenie online, 20-21 czerwca
Zapisz się na comiesięczny newsletter i odbierz bezpłatny ebook.
- angażowanie pracowników (34)
- audyt komunikacji wewnętrznej (18)
- case study (38)
- ebooki (5)
- gazeta wewnętrzna (4)
- intranet i media społecznościowe (57)
- komunikacja kierownicza (14)
- komunikacja kryzysowa (17)
- komunikowanie zmian (7)
- narzędzia komunikacji (57)
- oferty pracy (62)
- onboarding (11)
- planowanie komunikacji (27)
- sklep (32)
- stan umysłu (4)
- strategia komunikacji (37)
- warsztat eksperta (102)
- wydarzenia (109)