Blog KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA OD KUCHNI

Kurs online: Jak opracować strategię komunikacji wewnętrznej

Chcesz kupić ten kurs, napisz na kurs@beedifferent.pl

Stoisz przed wyzwaniem opracowania strategii komunikacji wewnętrznej dla Twojej firmy?

Szukasz podpowiedzi, jak usprawnić komunikację?
Chcesz podejrzeć, jak robią to inne firmy?

A może szukasz mocnej dawki wiedzy, aby wskoczyć na kolejny poziom w Twojej karierze w komunikacji i błysnąć na kolejnej rozmowie o pracę, mówiąc, że wiesz, jak wypracować strategię?

Jeśli tak, ten kurs jest dla Ciebie. Wiem, że proces, przez który Cię przeprowadzę, działa znakomicie. Przygotowałam aż 11 godzin nagrań, by przekazać Ci moją wiedzę! Skąd wiem, że to działa? Ponieważ na co dzień wypracowuję strategie komunikacji wewnętrznej z firmami. Jedna strategia za drugą, warsztaty za warsztatami.

Co wydarzy się na tym kursie?
•    przedstawię 10 dobrych przykładów działań firm w obszarze komunikacji wewnętrznej
•    omówię mechanizmy działania komunikacji wewnętrznej na przykładach działań firm
•    pokażę Ci, jak angażować pracowników w intranet i portal społecznościowy

•    poznasz modelowy przepis na skuteczny program ambasadorski
•    przećwiczymy, jak odpowiadać na trudne pytania, które wpadają np. do skrzynki pytań
•    pokażę Ci przykłady wewnętrznych wydawnictw pełnych pracowników – omówię podręczniki dla pracowników i gazety wewnętrzne

•    zdradzę przepis na skuteczne spotkania kaskadowe
•    będą też przykłady chatbotów i aplikacji w komunikacji wewnętrznej oraz komunikaty od zarządu
•    pokażę Ci, jak robię audyty komunikacji wewnętrznej

•    nauczę Cię, jak zbudować plan operacyjny do strategii, gdzie zaplanujesz konkretne działania usprawniające komunikację w Twojej firmie
•    otrzymasz ode mnie obszerne materiały szkoleniowe
•    pobierzesz szablony do zbudowania person i planu operacyjnego

Wchodzisz w to? Jeśli tak, poczytaj poniżej o szczegółach.

11 GODZIN NAGRAŃ – 110 LEKCJI WIDEO
Ten kurs to odpowiednik mojego szkolenia o tym, jak opracować strategię komunikacji wewnętrznej. Na platformie znajdziesz prawie 110 lekcji wideo z rocznym dostępem. Nie martw się o materiały drukowane, które zawsze otrzymują uczestnicy moich szkoleń na żywo. Wyślę je do Ciebie kurierem lub do paczkomatu. Nie musisz nic przepisywać z prezentacji podczas kursu. Wszystko będzie w tych materiałach.

Ten kurs to niezbędnik każdego specjalisty komunikacji wewnętrznej. 4 filary strategii, które na nim omawiam, są jednocześnie 4 filarami komunikacji wewnętrznej. Trudo poruszać się biegle w świecie komunikacji, nie znając ich zasad.

W kolejnych lekcjach kursu przeprowadzę Cię przez mój proces wypracowywania strategii. Na co dzień wypracowuję takie strategie dla firm właśnie według tych zasad, jest więc to proces sprawdzony. Wiem, jak świetnie się sprawdza. Teraz nauczę też i Ciebie, jak to zrobić.

To zacznijmy od tego, przez jakie 4 filary strategii i jednocześnie komunikacji wewnętrznej przejdziemy. Zobacz, czego Cię nauczę:

 

To teraz zachęcam Cię do poczytania, co dokładnie wchodzi w skład tych 110 lekcji wideo, które znajdziesz na platformie. Zobacz szczegóły poniżej.


 

Tak, aż tyle! Przejdziemy przez to wszystko dokładnie. Wszystko Ci pokażę i opowiem.

Jeśli masz ochotę dowiedzieć się tego wszystkiego, wskakuj na platformę.

CENA ZA 11 GODZIN NAGRAŃ

Cena tego kursu za 11 godzin nagrań to 1500 zł + VAT = 1845 zł* za 11 godzin nagrań.

* to stała cena kursu, choć czasami zdarzają się promocje; w ciągu ostatnich 30 dni najniższa cena tego kursu wynosiła 1500 zł + VAT = 1845 zł

CO OTRZYMASZ
Zobacz poniżej, co dokładnie otrzymasz, dołączając do kursu. Certyfikat po skończonym kursie też będzie.


 

DLA KOGO JEST TEN KURS
To starter dla początkujących i nowa dawka wiedzy dla zaawansowanych. Tak mówią uczestnicy moich szkoleń.
 
Ten kurs powstał z myślą o osobach, które:
•    stoją przed wyzwaniem opracowania strategii komunikacji wewnętrznej
•    chcą usprawnić komunikację wewnętrzną w swojej firmie w sposób zaplanowany
•    chcą poznać modelowe przykłady działań firm w obszarze komunikacji wewnętrznej
•    zaczynają swoją przygodę z komunikacją i chcą poznać jej główne filary i zasady
•    śmigają już w komunikacji i chcą poszerzyć swoją wiedzę o procesie budowania strategii, narzędziach komunikacji wewnętrznej i angażowaniu w nie pracowników
•    zastanawiają się, dlaczego komunikacja wewnętrzna w ich firmie nie działa

Masz wątpliwości, czy ten kurs jest dla Ciebie? Nie kupuj w ciemno. Napisz do mnie na kurs@beedifferent.pl, oddzwonię i sprawdzimy, czy wiedza z tego kursu pomoże Ci.

MATERIAŁY DRUKOWANE I PRACE DOMOWE
Obszerne drukowane materiały (okładka poniżej) wyślę do Ciebie kurierem lub do paczkomatu. Content jest ten sam co na moim szkoleniu ze strategii. Przygotowałam też zadania, które pozwolą Ci przećwiczyć kolejne elementy składowe strategii. Gdy je wykonasz – prześlij mi je koniecznie do sprawdzenia. Osobiście je sprawdzę i prześlę moje dalsze wskazówki.

Ale uwaga: sprawdzam tylko prace domowe z kursu, a nie całą strategię, którą np. w ostatnim czasie wypracowała Twoja firma. Niestety tego nie dam rady zrobić w ramach kursu, mając tylu kursantów na pokładzie. Jeśli chcesz skorzystać z takiej usługi mojej firmy, jest taka możliwość. Więcej informacji znajdziesz na końcu kursu.

 

CO MÓWIĄ UCZESTNICY
W ciągu prawie 8 lat prowadzenia mojej firmy przeszkoliłam ponad 1000 osób. Poniżej możesz poczytać opinie o moim szkoleniu z budowania strategii (opinii po tym kursie jeszcze nie ma, to dopiero pierwsza edycja):

W moich szkoleniach i kursach udział wzięli m.in.:
 

KIM JESTEM
Uczyć będzie Cię praktyk i fanka komunikacji wewnętrznej, czyli ja. Na co dzień pomagam firmom usprawniać komunikację, najczęściej w formie strategii komunikacji wewnętrznej, którą wspólnie z tymi firmami wypracowuję.

 

Nazywam się Maja Biernacka. Komunikacją zajmuję się od 2002 r. W 2015 r. założyłam własną firmę bee DIFFERENT specjalizującą się w komunikacji wewnętrznej. Wspieram firmy w usprawnianiu komunikacji – szkolę, realizuję audyty, opracowuję strategie i pomagam wdrażać narzędzia. Piszę też bloga Komunikacja wewnętrzna od kuchni. Sprawdź go koniecznie tutaj, a jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o mnie, kliknij tutaj. Wśród klientów mojej firmy są m.in. Volkswagen, Lidl, Ministerstwo Klimatu i Środowiska, Budimex, Sephora, Grupa LUX MED czy Grupa PWN.

Strategie komunikacji wewnętrznej wypracowywałam m.in. dla tych firm:


JAK WYGLĄDA KURS NA PLATFORMIE
Poniżej możesz podejrzeć, jak taki kurs wygląda od środka po zalogowaniu się. Na platformie opublikowanych jest prawie 110 lekcji wideo, w których opowiadam, jak opracować strategię. Możesz posłuchać mnie, ale też masz pogląd na prezentację.

W załącznikach do pobrania czekają na Ciebie ćwiczenia i szablony. Drukowane obszerne materiały (aby nie przepisywać prezentacji i móc skupić się na robieniu własnych notatek) otrzymasz kurierem lub odbierzesz je w paczkomacie. Tak wygląda panel kursu z 15. modułami:


 

To jak? Wskakujesz na pokład i dołączasz do grona kursantów?

CENA ZA 11H NAGRAŃ

Cena tego kursu za 11 godzin nagrań to 1500 zł + VAT = 1845 zł* za 11 godzin nagrań.

* to stała cena kursu, choć czasami zdarzają się promocje; w ciągu ostatnich 30 dni najniższa cena tego kursu wynosiła 1500 zł + VAT = 1845 zł

Potrzebujesz faktury lub proformy - sprawdź FAQ poniżej. W razie pytań jestem pod kurs@beedifferent.pl.

Co zawiera cena:
•    15-modułowy kurs jak opracować strategie komunikacji wewnętrznej
•    dostęp do kursu dla 1 osoby do końca czerwca 2025
•    11 godzin nagrań
•    prawie 110 lekcji wideo
•    obszerne materiały drukowane, które wyślę kurierem lub odbierzesz je w paczkomacie
•    10 prac domowych, które sprawdzę mailowo
•    możliwość nauki online 24/7

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA
Jeśli masz pytania, sprawdź, czy nie ma odpowiedzi na nie poniżej. Zawsze możesz też do mnie napisać na kurs@beedifferent.pl.

SZKOLENIE A KURS
1.    Czym ten kurs różni się od szkolenia z budowania strategii na sali lub online na Teamsach?
Różni się tylko formą. Na szkoleniu stacjonarnym widzimy się na sali, na szkoleniu online widzimy się na Teamsach, a tutaj otrzymujesz dostęp do kursu w formie lekcji wideo opublikowanych na platformie. Z platformy możesz korzystać, gdzie chcesz i kiedy chcesz. Działa 24/7. W kolejnych lekcjach wideo opowiadam o tym, o czym mówię na szkoleniu stacjonarnym. Dostajesz też te same materiały drukowane – dostarczy Ci je kurier lub odbierzesz je w paczkomacie.  

2.    Byłam/em na Twoim szkoleniu stacjonarnym lub grupowym online z budowania strategii komunikacji wewnętrznej. Czy warto wziąć udział też w tym kursie?
Program i materiały na kursie są te same co na szkoleniu stacjonarnym czy szkoleniu grupowym online. Więc jeśli wykupisz dostęp do tego kursu, to chyba tylko po to, aby powtórzyć materiał i posłuchać mnie ponownie. Co nie jest złą opcją.

DOSTĘP DO KURSU
3.   Ile osób może mieć dostęp do kursu?
Wykupując 1 dostęp, otrzymujesz login, hasło i materiały drukowane dla 1 osoby. Dlatego w przypadku, gdy chcesz zapisać cały zespół, należy wykupić dostęp dla każdej osoby. Dzielenie się hasłem i loginem jest sprzeczne z regulaminem i grozi blokadą konta.

4.    Kiedy otrzymam dostęp do kursu?
Dostęp do kursu otrzymasz po opłaceniu go. Jeśli od razu opłacisz kurs przez system płatności online, Twój login, hasło i faktura przylecą do Ciebie natychmiast mailem. To zautomatyzowany proces. Jeśli zapłacić ma Twoja firma, dostęp otrzymasz po dokonaniu płatności – tu muszę wykonać 3 kliki na platformie, aby wysłać Ci dane do logowania mailem.

5.    Po czym poznam, że zapis na kurs przebiegł prawidłowo?
Gdy dokonasz płatności online, otrzymasz z automatu kilka maili: potwierdzenie płatności, fakturę, 2 maile z dostępem do platformy z kursem (od razu możesz zacząć naukę), w tym pytanie o wybór metody dostarczenia do Ciebie materiałów drukowanych. W razie wątpliwości lub braku tych maili – daj znać na kurs@beedifferent.pl.

6.    Kiedy rozpoczyna się kurs i jak długo trwa?
Kurs rozpoczyna się, gdy otrzymasz do niego dostęp, czyli gdy go opłacisz. Tuż po opłaceniu go, wyślę też do Ciebie kurierem lub do paczkomatu materiały drukowane, które warto śledzić podczas przerabiania kursu. Kurs podzielony jest na 15 modułów, które odpowiadają mojemu szkoleniu o tej samej tematyce. Możesz przerobić wszystkie lekcje od razu lub podzielić je sobie na części i robić je, kiedy tylko chcesz i skąd chcesz.  

7.    Na jak długo mam dostęp do kursu?
Otrzymujesz roczny dostęp do kursu liczony od daty dokonania płatności.

8.    Co muszę mieć, aby korzystać z kursu?
Warto poczekać na kuriera z materiałami drukowanymi lub dostawę do paczkomatu. Potrzebujesz też komputer z internetem i coś do pisania, by robić notatki.

9.    Czy dostanę wszystkie lekcje od razu?
Tak, wszystkie lekcje dostępne są na platformie od razu. Jeśli w przyszłości dogram nowe lekcje wideo lub zaktualizuję obecne, także będziesz mieć do nich dostęp w ramach tej ceny.

10.    Kiedy dostanę materiały drukowane?
Gdy tylko dasz mi znać, gdzie mam je wysłać. Dostawa kurierem lub do paczkomatu trwa 1-3 dni.   

FAKTURY
11.    Czy mogę kupić ten kurs prywatnie, czy muszę na firmę?
Możesz albo kupić go jako osoba prywatna albo na firmę, w której pracujesz. W obu przypadkach muszę wystawić fakturę, więc poproszę Cię podczas zakupu o podanie danych do niej.

12.    Potrzebuję faktury na firmę, aby księgowość opłaciła mi kurs. Co mam zrobić?
Zapisując się na kurs, masz 3 opcje. Możesz w formularzu wybrać wersję – (1) zapisuję się jako osoba prywatna i płacę online lub (2) zapisuję się jako firma i płacę online lub (3) zapisuję się jako firma i płacę via proforma. Jeśli zapłacisz od razu, system wystawi od razu fakturę. Jeśli potrzebujesz proformy, wybierz opcję dla firm z proformą i podaj dane do proformy. Podeślę Ci ją do opłacenia, a gdy księgowość Twojej firmy ureguluje należność, dostaniesz ode mnie fakturę do tej proformy, login i hasło do platformy z kursem. Wyślę je do Ciebie osobiście mailem. Czyli proces z użyciem proformy trwa dłużej i jest ręczny.

13.    Potrzebuję faktury na firmę. Czy ją dostanę?
Oczywiście. Prowadzę firmę i muszę wystawiać faktury. Dostaniesz ją mailem, a jeśli potrzebujesz wersję papierową – daj mi znać, wyślę też taką.

14.    Dlaczego kurs można kupić tylko w określonym czasie a nie jest dostępny cały czas?
Zdecydowałam się na takie rozwiązanie, aby mieć czas dla uczestników tego kursu – być z nimi w kontakcie i sprawdzać ich prace domowe. Poza tym dochodzi do tego administracja kursu i fakturowanie. Dodając do tego liczne projekty i warsztaty, które realizuję, robi się tego sporo, stąd takie okienka sprzedażowe.  

15.    Jak mogę skontaktować się z Tobą?
Pisz śmiało do mnie na kurs@beedifferent.pl.
 
Grafiki: Przecinek.com