Blog KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA OD KUCHNI

Kurs online: Jak pisać skuteczniej w komunikacji wewnętrznej

Ten kurs to odpowiednik mojego jednodniowego szkolenia o tym, jak pisać skuteczniej w komunikacji wewnętrznej. Na platformie vod znajdziesz ponad 5,5 godz. nagrań w formie 90 lekcji wideo z rocznym dostępem. Nie martw się o materiały drukowane, które zawsze otrzymują uczestnicy moich szkoleń – wyślę je do Ciebie kurierem lub do paczkomatu. Nie musisz nic przepisywać z prezentacji podczas kursu. Wszystko będzie w tych materiałach.

Ten kurs to niezbędnik podstawowej wiedzy o pisaniu dla każdego specjalisty komunikacji wewnętrznej. Mnóstwo wiedzy, podpowiedzi, trendy i masa ćwiczenia.
Zastanawiasz się, czy ten kurs jest dla Ciebie?

A czy wiesz:
•    jak pisać językiem korzyści?
•    ile wynosi obecnie skupienie czytelnika na tekście?
•    czym jest F w tekście?
•    jak pisać z perspektywy pracownika?
•    dlaczego ciekawy tytuł nie jest najlepszym rozwiązaniem?
•    dlaczego teksty najpierw powinniśmy projektować, a dopiero potem pisać?
•    jak projektować teksty do intranetu, wewnętrznej gazety, maila czy newslettera?

Nie? Nie martw się, tylko weź udział w tym kursie. Poznasz tam odpowiedzi na te pytania (i wiele innych). Sprawdź szczegóły poniżej.

KURS ZAMIAST SZKOLENIA
Ten kurs jest onlinową wersją mojego popularnego szkolenia z pisania w komunikacji wewnętrznej – poziom podstawowy. Szkolenia na Teamsach i na sali (przed pandemią) cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem, dlatego teraz czas na kolejną wersję nauki ze mną – gotowe wideo na platformie.

Nieraz słyszałam od dotychczasowych uczestników, że przez to szkolenie powinien przejść każdy. Nie tylko osoby zajmujące się komunikacją wewnętrzną, ale każdy pracownik! I tak właśnie jest. Na to szkolenie przychodzą osoby z różnych działów firmy: z komunikacji wewnętrznej, PR, HR, ale też z IT, z zespołu prawnego, produkcji, jakości i BHP. Wszyscy, którzy piszą do wewnętrznej gazety, intranetu czy newslettera albo samodzielnie wysyłają mailingi do pracowników.

Chcesz dołączyć do nich? Zobacz, co znajdziesz w środku. Przygotowałam ponad 90 pełnych podpowiedzi lekcji wideo dostępnych na platformie.

CENA

Kupując dziś dostęp na rok do kursu z planowania komunikacji i 90 lekcji wideo, zapłacisz 1000 + VAT = 1230 zł*. Jeśli jednak zapiszesz się na mojego comiesięcznego newslettera, znajdziesz w nim zniżkę 10% dla czytelników na zakup kursu. Dodatkowo otrzymasz też ebooka "100 narzędzi do pracy w komunikacji wewnętrznej". Zapisać możesz się tutaj. Kod znajdziesz w pierwszym mailu. A jeśli już czytasz mojego newslettera, szukaj kodu w ostatnim newsletterze.

*[Omnibus] to stała cena kursu, choć czasami zdarzają się promocje; w ciągu ostatnich 30 dni najniższa cena tego kursu w promocji wynosiła 1000 zł + VAT = 1230 zł.

CO OTRZYMASZ, DOŁĄCZAJĄC DO KURSU
Zobacz poniżej, co dokładnie otrzymasz dołączając do kursu.

DLA KOGO JEST TEN KURS
Ten kurs powstał z myślą o osobach, które:
•    odpowiadają za komunikację wewnętrzną w firmie
•    komunikują się pisemnie z pracownikami (poprzez maila, w gazecie, intranecie, newsletterze itd.), ale nie pracują bezpośrednio w komunikacji wewnętrznej, czyli są np. z zespołów takich jak: HR, IT, prawny, kadry, produkcja, jakość, BHP itp.  
•    chcą zdobyć podstawową wiedzę o zasadach skutecznego tworzenia komunikatów skierowanych do pracowników
•    zaczynają swoją przygodę z komunikacją wewnętrzną
•    chcą poszerzyć i/lub zaktualizować swoją wiedzę o pisaniu

MATERIAŁY DRUKOWANE I PRACE DOMOWE
Drukowane materiały szkoleniowe (okładka poniżej) wyślę do Ciebie kurierem lub do paczkomatu. Content jest ten sam co na moim szkoleniu z pisania, a nawet tu jest ciut więcej. Ale uczyć się, jak pisać w teorii, to słaba nauka, dlatego spodziewaj się wielu ćwiczeń. W końcu to kurs z pisania. Gdy je wykonasz – prześlij mi je koniecznie do sprawdzenia. Tak, tak - osobiście je sprawdzę.

CO MÓWIĄ UCZESTNICY MOICH SZKOLEŃ
W ciągu prawie 7 lat prowadzenia mojej firmy przeszkoliłam prawie 1000 osób. Poniżej możesz poczytać opinie o kursie z pisania:

W moich szkoleniach i kursach udział wzięli m.in.:

CO ZNAJDZIESZ W ŚRODKU
To teraz sprawdź, o czym dokładnie są poszczególne lekcje. Czarno na białym, a konkretnie biało na granatowym. Tylko same konkrety!

KIM JESTEM
Uczyć będzie Cię praktyk i fanka komunikacji wewnętrznej, czyli ja. Na co dzień pomagam firmom usprawniać komunikację. Piszę od dawna, pracowałam jako dziennikarka.

Nazywam się Maja Biernacka. Komunikacją zajmuję się od 2002 r. W 2015 r. założyłam własną firmę bee DIFFERENT specjalizującą się w komunikacji wewnętrznej. Wspieram firmy w usprawnianiu komunikacji – szkolę, realizuję audyty, opracowuję strategie i pomagam wdrażać narzędzia. Piszę też bloga Komunikacja wewnętrzna od kuchni. Sprawdź go koniecznie tutaj, a jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o mnie, kliknij tutaj. Wśród klientów mojej firmy są m.in. Volkswagen, Lidl, Budimex czy Grupa PWN.
 
JAK WYGLĄDA KURS NA PLATFORMIE
Poniżej możesz podejrzeć, jak taki kurs wygląda od środka po zalogowaniu się. Na platformie opublikowanych jest ponad 90 lekcji wideo, w których opowiadam, jak pisać skutecznie. Możesz posłuchać mnie, ale też masz pogląd na prezentację. W załącznikach do pobrania czekają na Ciebie ćwiczenia i dodatki. Drukowane obszerne materiały (aby nie przepisywać prezentacji i móc skupić się na robieniu notatek) otrzymasz kurierem lub odbierzesz je w paczkomacie. Tak wygląda panel kursu z 14. modułami:

A to przykładowa lekcja wideo:

To jak? Wskakujesz na pokład i dołączasz do grona kursantów?

CENA

Kupując dziś dostęp dla 1 osoby na rok do kursu z pisania w komunikacji wewnętrznej w formie 90 lekcji wideo, zapłacisz 1000 + VAT = 1230 z*. Jeśli jednak zapiszesz się na mojego comiesięcznego newslettera, znajdziesz w nim zniżkę 10% dla czytelników na zakup kursu. Dodatkowo otrzymasz też ebooka "100 narzędzi do pracy w komunikacji wewnętrznej". Zapisać możesz się tutaj. Kod znajdziesz w pierwszym mailu. A jeśli już czytasz mojego newslettera, szukaj kodu w ostatnim newsletterze.

*[Omnibus] to stała cena kursu, choć czasami zdarzają się promocje; w ciągu ostatnich 30 dni najniższa cena tego kursu w promocji wynosiła 1000 zł + VAT = 1230 zł.

Potrzebujesz faktury lub proformy - sprawdź FAQ poniżej. W razie pytań jestem pod kurs@beedifferent.pl.

Co zawiera cena:
•    dostęp do kursu dla 1 osoby
•    14-modułowy kurs pisania w komunikacji wewnętrznej (poziom podstawowy)
•    obszerne materiały drukowane, które wyślę do Ciebie kurierem lub odbierzesz je w paczkomacie
•    ponad 90 lekcji wideo
•   15 prac domowych, które sprawdzę mailowo
•    roczny dostęp do kursu
•    możliwość nauki online 24/7

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA
Jeśli masz pytania, sprawdź, czy nie ma odpowiedzi na nie poniżej. Zawsze możesz też do mnie napisać na kurs@beedifferent.pl.

SZKOLENIE A KURS
1.    Czym ten kurs różni się od szkolenia z pisania na sali lub online na Teamsach?
Różni się tylko formą. Na szkoleniu stacjonarnym widzimy się na sali, na szkoleniu online widzimy się na Teamsach, a tutaj otrzymujesz dostęp do kursu w formie lekcji wideo opublikowanych na platformie. Z platformy możesz korzystać, gdzie chcesz i kiedy chcesz. Działa 24/7. W kolejnych lekcjach wideo opowiadam o tym, o czym mówię na szkoleniu stacjonarnym. Dostajesz też te same materiały drukowane – dostarczy Ci je kurier lub odbierzesz je w paczkomacie.  
2.    Byłam/em na szkoleniu stacjonarnym lub grupowym online z pisania. Czy warto wziąć udział też w tym kursie?
Program i materiały na kursie są te same co na szkoleniu stacjonarnym czy szkoleniu grupowym online. Więc jeśli wykupisz dostęp do tego kursu, to chyba tylko po to, aby powtórzyć materiał i posłuchać mnie ponownie. Co nie jest złą opcją.

DOSTĘP DO KURSU
3.   Ile osób może mieć dostęp do kursu?
Wykupując 1 dostęp, otrzymujesz login, hasło i materiały drukowane dla 1 osoby. Dlatego w przypadku, gdy chcesz zapisać cały zespół, należy wykupić dostęp dla każdej osoby. Dzielenie się hasłem i loginem jest sprzeczne z regulaminem i grozi blokadą konta.
4.    Kiedy otrzymam dostęp do kursu?
Dostęp do kursu otrzymasz po opłaceniu go. Jeśli od razu opłacisz kurs przez system płatności online, Twój login, hasło i faktura przylecą do Ciebie natychmiast mailem. To zautomatyzowany proces. Jeśli zapłacić ma Twoja firma, dostęp otrzymasz po dokonaniu płatności – tu muszę wykonać 3 kliki na platformie, aby wysłać Ci dane do logowania mailem.

5.    Po czym poznam, że zapis na kurs przebiegł prawidłowo?
Gdy dokonasz płatności online, otrzymasz z automatu kilka maili: potwierdzenie płatności, fakturę, 2 maile z dostępem do platformy z kursem (od razu możesz zacząć naukę), w tym pytanie o wybór metody dostarczenia do Ciebie materiałów drukowanych. W razie wątpliwości lub braku tych maili – daj znać na kurs@beedifferent.pl.
6.    Kiedy rozpoczyna się kurs i jak długo trwa?
Kurs rozpoczyna się, gdy otrzymasz do niego dostęp, czyli gdy go opłacisz. Tuż po opłaceniu go, wyślę też do Ciebie kurierem lub do paczkomatu materiały drukowane, które warto śledzić podczas przerabiania kursu. Kurs podzielony jest na 14 modułów, które odpowiadają mojemu jednodniowemu szkoleniu z pisania. Możesz przerobić wszystkie lekcje od razu lub podzielić je sobie na części i robić je, kiedy tylko chcesz i skąd chcesz. 

7.    Na jak długo mam dostęp do kursu?
Otrzymujesz roczny dostęp do kursu liczony od daty dokonania płatności.
8.    Co muszę mieć, aby korzystać z kursu?
Warto poczekać na kuriera z materiałami drukowanymi lub dostawę do paczkomatu. Potrzebujesz też komputer z internetem i coś do pisania, by robić notatki.

9.    Czy dostanę wszystkie lekcje od razu?
Tak, wszystkie lekcje dostępne są na platformie od razu. Jeśli w przyszłości dogram nowe lekcje wideo lub zaktualizuję obecne, także będziesz mieć do nich dostęp w ramach tej ceny.
10.    Kiedy dostanę materiały drukowane?
Gdy tylko dasz mi znać, gdzie mam je wysłać. Dostawa kurierem lub do paczkomatu trwa 1-3 dni.   

FAKTURY
11.    Czy mogę kupić ten kurs prywatnie, czy muszę na firmę?
Możesz albo kupić go jako osoba prywatna albo na firmę, w której pracujesz. W obu przypadkach muszę wystawić fakturę, więc poproszę Cię podczas zakupu o podanie danych do niej.
12.    Potrzebuję faktury na firmę, aby księgowość opłaciła mi kurs. Co mam zrobić?
Zapisując się na kurs, masz 3 opcje. Możesz w formularzu wybrać wersję – (1) zapisuję się jako osoba prywatna i płacę online lub (2) zapisuję się jako firma i płacę online lub (3) zapisuję się jako firma i płacę via proforma. Jeśli zapłacisz od razu, system wystawi od razu fakturę. Jeśli potrzebujesz proformy, wybierz opcję dla firm z proformą i podaj dane do proformy. Podeślę Ci ją do opłacenia, a gdy księgowość Twojej firmy ureguluje należność, dostaniesz ode mnie fakturę do tej proformy, login i hasło do platformy z kursem. Wyślę je do Ciebie osobiście mailem. Czyli proces z użyciem proformy trwa dłużej i jest ręczny.

13.    Potrzebuję faktury na firmę. Czy ją dostanę?
Oczywiście. Prowadzę firmę i muszę wystawiać faktury. Dostaniesz ją mailem, a jeśli potrzebujesz wersję papierową – daj mi znać, wyślę też taką.
14.    Dlaczego kurs można kupić tylko w określonym czasie a nie jest dostępny cały czas?
Zdecydowałam się na takie rozwiązanie, aby mieć czas dla uczestników tego kursu – być z nimi w kontakcie i sprawdzać ich prace domowe. Poza tym dochodzi do tego administracja kursu i fakturowanie. Dodając do tego liczne projekty i warsztaty, które realizuję, robi się tego sporo, stąd takie okienka sprzedażowe.  
15.    Jak mogę skontaktować się z Tobą?
Pisz śmiało do mnie na kurs@beedifferent.pl.
 
Grafiki: Przecinek.com