Blog KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA OD KUCHNI

Szablony do planowania wewnętrznych kampanii

Mam propozycję dla tych z Was, którzy już mocno śmigają w komunikacji wewnętrznej i nie chcą przechodzić przez cały mój kurs z planowania komunikacji, a chcieliby mieć dostęp do moich szablonów. Każdy z 2 pakietów kosztuje 235 zł + VAT = 289 zł. Jeśli jednak zapiszesz się na mojego comiesięcznego newslettera, znajdziesz w nim zniżkę 15% dla czytelników na zakup kursu. Dodatkowo otrzymasz też ebooka "100 narzędzi do pracy w komunikacji wewnętrznej". Zapisać możesz się tutaj. Kod znajdziesz w pierwszym mailu. A jeśli już czytasz mojego newslettera, szukaj kodu w ostatnim newsletterze.

Uruchomiłam w moim sklepie specjalną ofertę dla Was. Teraz możecie kupić moje 4 szablony, na których buduję kampanie skierowane do pracowników, np. dla wewnętrznych projektów, wydarzeń czy innych działań.

W sumie są 4 szablony:
1.    grupy docelowe – mój ulubiony, korzystam z niego najczęściej
2.    9 pytań – proste podpowiedzi w formie pytań, co ma być w planie
3.    kamienie milowe – ten szablon też lubię; sprawdza się do komunikacji projektów, które mają etapy
4.    90 minut – ten szablon jest do pracy zespołowej, kiedy w większej grupie masz wypracować plan komunikacji

Każdy szablon jest omówiony przeze mnie w formie wideo.

Dodatkowo w wideo do szablonów kamienie milowe i grupy docelowe opowiadam na konkretnym przykładzie, jak wykorzystać taki szablon do opracowania kampanii. Analizuję tam moje gotowe kampanie.

Szablony podzieliłam na 2 pakiety:
•    PAKIET 1: szablon 1: grupy docelowe i szablon 2: 9 pytań + 1 przykład gotowej kampanii opracowanej na szablonie grupy docelowe (kampania: jak rozpromować badanie wśród pracowników)
•    PAKIET 2: szablon 3: kamienie milowe i szablon 4: 90 minut + 1 przykład gotowej kampanii opracowanej na szablonie kamienie milowe (kampania: jak wdrożyć narzędzie komunikacji w firmie)

Każdy pakiet możecie kupić oddzielnie albo załadować do koszyka oba pakiety, aby uzyskać dostęp do wszystkich 4 szablonów.

Przegląd lekcji, które są w tym mini kursie:
1.    jak pracować z szablonami
2.    szablon + gotowy przykład kampanii
3.    kolejny szablon
4.    dodatkowa wiedza

I tu dodatkowa informacja. Jeśli po zakupie szablonów uznacie, że jednak same szablony to  dla Was za mało, potrzebujecie dodatkowej wiedzy i warto byłoby przejść przez cały kurs – jest taka możliwość. Wystarczy, że dopłacicie różnicę do aktualnej ceny kursu i wtedy otrzymacie dostęp do pełnego kursu.

Każdy z 2 pakietów kosztuje 235 zł + VAT = 289 zł. Jeśli jednak zapiszesz się na mojego comiesięcznego newslettera, znajdziesz w nim zniżkę 15% dla czytelników na zakup kursu. Dodatkowo otrzymasz też ebooka "100 narzędzi do pracy w komunikacji wewnętrznej". Zapisać możesz się tutaj. Kod znajdziesz w pierwszym mailu. A jeśli już czytasz mojego newslettera, szukaj kodu w ostatnim newsletterze.

Jak kupić szablony? Kliknij w grafike ponizej z wybranym pakietem i wybierz 1 z 3 opcji:
1.    kupujesz prywatnie, płacisz online (karta lub przelew), faktura wystawiana jest automatycznie, a Ty od razu otrzymujesz dostęp do platformy z wideo i szablonów
2.    kupujesz na firmę, płacisz online (karta lub przelew), faktura wystawiana jest automatycznie, a Ty od razu otrzymujesz dostęp do platformy z wideo i szablonów
3.    kupujesz na firmę, ale najpierw potrzebujesz dostarczyć do księgowości proformę – gdy zostanie opłacona, otrzymasz dostęp do wideo i szablonów

KUP PAKIET 1: szablon 1: grupy docelowe i szablon 2: 9 pytań + 1 przykład gotowej kampanii opracowanej na szablonie grupy docelowe:

KUP PAKIET 2: szablon 3: kamienie milowe i szablon 4: 90 minut + 1 przykład gotowej kampanii opracowanej na szablonie kamienie milowe:

******

Sprawdźcie też:
Facebooka bloga @blogkwok,  LinkedIn (zapraszam do sieci kontaktów) i na Twittera @maja_biernacka
szkolenia otwarte i kursy na platformie z komunikacji wewnętrznej
• newsletter – zapisz się tutaj i odbierz bezpłatnego ebooka

Grafika: Przecinek.com