Blog KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA OD KUCHNI

Onboarding pracownika działu komunikacji wewnętrznej

Jak onboardingować (nawet nieźle wygląda to słowo) nas, specjalistów od komunikacji wewnętrznej. Niektóre kroki będą takie same jak dla innych, nowych pracowników. Pamiętajmy jednak, że plan wdrożenia do pracy zawsze powinien być dopasowany do stanowiska.

Czytaj więcej
Jak utrwalać zmianę wprowadzoną w organizacji?

Zwykło się mówić, że jedyna stała rzecz w firmie to zmiana. Wciąż coś zmieniamy i komunikujemy to – zmiany produktowe, zmiany w sposobie zarządzania firmą czy te dotyczące działania zespołów. To proces, który nie ma końca.

Czytaj więcej
Influencerzy w komunikacji wewnętrznej. Masz ich w swojej firmie

„Aby przekonać niezdecydowanych, wyślij do nich kogoś, komu ufają”. Tak zwykł mawiać amerykański prezydent, Abraham Lincoln. Cytat ten, zaproponowany przez Mike Klein z Changing The Terms, świetnie opisuje rolę influencerów.

Czytaj więcej
Kiedy warto zaangażować kadrę kierowniczą w działania komunikacyjne

Niejednokrotnie pisałam o roli kadry managerskiej w komunikacji z pracownikami oraz o tym, w jaki sposób my, specjaliści w tym zakresie, możemy jej w tym pomagać. Informujemy zatrudnionych o wielu kwestiach, ale czy we wszystkie te działania powinniśmy włączać osoby zarządzające?

Czytaj więcej
Weź udział w badaniu oceniającym stan komunikacji wewnętrznej w mijającym roku

Ruszyło kolejne międzynarodowe badanie State of the Sector organizowane corocznie przez londyńską agencję Gatehouse. To jedna z najlepszych, jeśli nie najlepsza agencja komunikacji wewnętrznej w Europie.

Czytaj więcej

Strony