Blog KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA OD KUCHNI

Weź udział w najważniejszym dorocznym badaniu komunikacji wewnętrznej

Kolejna edycja wielkiego, najważniejszego w naszej branży badania State of the Sector właśnie wystartowała. Organizuje je od 2008 r. londyńska agencja Gatehouse, dziś to międzynarodowa firma działająca pod nazwą Gallager. Miałam okazję pomagać im przed laty przy projekcie dla McDonald’s. Mam więc do nich ogromny sentyment, wspominając moje szybkie loty między miastami, by poprowadzić kolejne grupy fokusowe w audycie komunikacji wewnętrznej, który realizowali w kilku krajach. Ale wracając do badania, bo się rozmarzyłam. Dla mnie to badanie to coroczne wytyczne, na co zwracać uwagę, planując strategiczną komunikację wewnętrzną w Waszych firmach. Dołóżmy tam i polską cegiełkę, biorąc udział w tym badaniu. Wypełnienie ankiety zajmie Wam ok. 15 min. Link jest tutaj. Plis, plis, plis.

Co roku omawiam też na blogu wyniki tego badania. Ostatni wpis możecie znaleźć tutaj: Najskuteczniejsze narzędzia komunikacji wewnętrznej – raport State of the Sector 2021.

******

Sprawdźcie też:
Facebooka bloga @blogkwok,  LinkedIn (zapraszam do sieci kontaktów) i na Twittera @maja_biernacka
szkolenia otwarte i kursy na platformie z komunikacji wewnętrznej
• newsletter – zapisz się tutaj i odbierz bezpłatnego ebooka

Grafiki: Gallagher