Jest nowa oferta pracy. Tym razem firma Shell Business Operations w Krakowie poszukuje osoby, która dołączy do ponad 20-osobowego zespołu zajmującego się komunikacją wewnętrzną, gdzie tworzyć będzie angażujący content. Sprawdźcie szczegóły poniżej.
Jeśli też chcecie zamieścić Wasze ogłoszenie rekrutacyjne na moim blogu, zapraszam do kontaktu. Polecam też inne oferty pracy w komunikacji wewnętrznej.
Data publikacji: 08.04.2019
Aktualne do: 23.04.2019
***
Internal Communications Content Adviser
Work location: Kraków
Job Description
The Internal Communications Content Adviser serves as a strategic content development and execution partner and builds collaborative relationships with key internal stakeholders to strengthen employee engagement and business performance across Shell. This position serves as a strategic writer and content delivery specialist within the Internal Communications Center of Excellence.
Accountabilities
• Develops, writes, and manages effective content as assigned; deliverables can include articles, strategic narratives, speaking points, web page content, digital banners, posters, PowerPoint presentations, brochures, handouts, video scripts, infographics and other strategic IC content in communications plans and briefs in order to support leaders in their drive to connect employees to business performance and Shell culture.
• Delivers fit-for-purpose content effectively and efficiently within the IC “consultancy” model of delivery based on high interdependencies across specialised practice areas
• Develops knowledge of major business or functional areas assigned to serve, especially the key business priorities/challenges/opportunities
• Works with other IC content contributors – including Content team members, contracted writers, channel Advisers and related delivery and execution professionals – as needed to maintain quality control and timely delivery.
Requirements
• Demonstrated ability to write, edit and proofread
• Diploma or degree in communications, PR or journalism or Technical Writing certificate/diploma is an asset
• Experience in digital and social media content development and execution
• Ability to work independently and exercise good judgment and decision making
• Knowledge of project management; able to work to deadlines while managing multiple tasks in a fast-paced environment with constantly shifting priorities
• Business Partnering skills
• Problem solver who can think outside the box and weave strategic thinking into solutions
• Excellent planning and organizational skills.
• English C1/C2 is a must
Please enclose portfolio of created content together with your application.
Szczegóły oferty dostępne są na LinkedIn (link do oferty).
***
Ta oferta pracy została przygotowana i podesłana do mnie przez firmę Shell. Jeśli też chcecie zamieścić Wasze ogłoszenie rekrutacyjne na moim blogu, sprawdźcie szczegóły bezpłatnej oferty - Oferty pracy w komunikacji na blogu.
******
Sprawdźcie też:
• Facebooka bloga,
• newsletter – raz w tygodniu nowy wpis z bloga w Waszych skrzynkach e-mailowych (zapisy – prawa kolumna bloga, sekcja newsletter),
• szkolenia z komunikacji wewnętrznej – terminy najbliższych szkoleń otwartych, ofertę szkoleń zamkniętych i sesji indywidualnych.
Grafiki: Przecinek.com; Shell