Blog KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA OD KUCHNI

Szkolenie: Jak opracować strategię komunikacji wewnętrznej – Twój starter w komunikacji wewnętrznej – Warszawa, 13-14 lipca 2020

Jak opracować strategię komunikacji wewnętrznej
19. edycja szkolenia
-- to szkolenie to pigułka podstawowej wiedzy o komunikacji wewnętrznej --

Termin: 13-14 lipca 2020 (pn-wt) >> jeśli wirus pozwoli, widzimy się w Warszawie; jeśli wciąż będzie się panoszył, to szkolenie odbędzie się online w dniach 13-15 lipca 4h każdego dnia w grupie 4 osób, materiały drukowane wyślę kurierem <<
Czas trwania: od godz. 9 do 17 (z przerwami)
Miejsce: Warszawa, Atlas Towers, Al. Jerozolimskie 123a
Liczba uczestników: 12
Zapisy i pytania: napisz maila lub zadzwoń - skocz do sekcji kontakt

Cena:
• 1800 zł + VAT - szkolenie w Warszawie przy zapisach do 13.06.2020 (1700 zł + VAT dla newsletterowiczów*)
• 2000 zł + VAT - szkolenie w Warszawie przy zapisach od 14.06.2020 do 8.07.2020 (1900 zł + VAT dla newsletterowiczów*)
• 1500 zł + VAT - szkolenie online (1400 zł + VAT dla newsletterowiczów*)
*niższą cenę proponuję osobom zapisanych do newslettera; daj mi tylko znać w mailu, że go czytasz; do listy mailingowej newslettera możesz zapisać się tutaj; subskrybent newslettera bloga = uczestnik szkolenia

Co zawiera cena:
• udział w szkoleniu (2 dni)
• dużo nowej wiedzy i wymiany doświadczeń
• odpowiedzi na Twoje pytania
• obszerne materiały szkoleniowe
• lunch i przerwy kawowe (2 dni)

Cześć!
Niech zgadnę. Przed Tobą wyzwanie napisania strategii komunikacji wewnętrznej?
A może zadanie uporządkowania już obecnej, która jakoś się kula, ale do jakości jej daleko?
I pewnie na dodatek do tej pory Twoje stanowisko było w HR-ach, a zadanie związane z komunikacją wewnętrzną dołożono Ci do i tak długiej listy zadań?

Znam to dobrze. Szkolę takie osoby jak Ty i współpracuję z nimi projektowo od lat. Słyszę od Was, jak dużo macie pracy, że wciąż coś komunikujecie, wymyślacie, by złapać uwagę pracowników i jednocześnie narzekacie, że „komunikacja się rozjeżdża”. A żeby tego było mało, coraz częściej szef i pracownicy, a czasami nawet zarząd, zwracają na to uwagę i oczekują, że zaproponujecie skuteczne zmiany. Nie martw się. Jesteś w dobrym miejscu.  

Jeśli poszukujesz wsparcia w poprowadzeniu Cię przez proces porządkowania komunikacji wewnętrznej w firmie i poprawienia jej skuteczności, czytaj dalej, bo przybywam z pomocą. Wiem, jak to zrobić i chętnie Cię tego nauczę.

Zbuduj strategię w kilku krokach
A można to zrobić przygotowując strategię komunikacji lub opracowując plan działania. Aby Cię tego nauczyć, przygotowałam 2-dniowe szkolenie (tyle wiedzy i przykładów, że nie dałam rady upchnąć tego w 1 dzień), podczas którego za rękę prowadzę Cię przez 4 etapy budowania strategii. W prosty sposób pokażę, jak to zrobić, na co zwrócić uwagę i nawet, jak to zapisać w dokumencie, który nazwiesz strategia komunikacji wewnętrznej w firmie X. Chętnie odpowiem też na Twoje pytania.

Starter dla początkujących, porządki dla zaawansowanych
Te 4 etapy budowania strategii – diagnoza, planowanie, realizacja i ewaluacja – to jednocześnie 4 fundamenty komunikacji wewnętrznej w ogóle. Więc to szkolenie to też taki starter dla tych, którzy zaczynają swoją przygodę z komunikacją i poszukują szybkiej i dużej dawki niezbędnej wiedzy, by zacząć dobrze poruszać się w tej dziedzinie.

A co jeśli masz już doświadczenie? Czy to szkolenie jest dla Ciebie? Wierzę, że Ty także znajdziesz na nim cenne wskazówki, jak usprawnić komunikację w Twojej firmie i poznasz nowe przykłady ciekawych działań. Osoby takie jak Ty też przychodzą na moje szkolenie i wystawiają mu wysokie noty. W opiniach piszą, że poznały inspirujące przykłady działań innych firm, uporządkowały swoją wiedzę i miały okazję wymienić się doświadczeniami z innymi specjalistami komunikacji wewnętrznej.  

Zdecydowanie – tego jestem pewna – po tych 2 wspólnych dniach będzie Ci łatwiej poruszać się w komunikacji wewnętrznej.

Bo gdy działasz bez strategii…
Niestety jeśli nie masz zdefiniowanej strategii działania lub chociaż określonego kierunku pracy, każdy Twój dzień oznacza mnóstwo zadań do wykonania, ale… na oślep. Idziesz pod górkę, każdego dnia mierząc się z kolejnymi wyzwaniami komunikacyjnymi, ale niestety najprawdopodobniej nigdy nie dojdziesz do celu. Bo go nie masz! Nie został zdefiniowany.

Zastanów się teraz. Jaki cel przyświeca Twojej ciężkiej pracy każdego dnia w komunikacji wewnętrznej? Czy udaje Ci się zbudować określoną postawę wśród pracowników? Jak, skoro ta postawa nie została zdefiniowana?

Jestem praktykiem i fanką komunikacji wewnętrznej
Poniżej znajdziesz opinie wystawione przez uczestników mojeo szkolenia. Średnia ocena – a sprawdzam to skrupulatnie za pomocą ankiet po każdym szkoleniu – to ponad 5 na 6 punktów możliwych.  

W ciągu 5 lat prowadzenia mojej firmy przeszkoliłam ponad 560 osób.

Dlaczego uczestnicy oceniają to szkolenie tak wysoko? Dlaczego wracają potem na kolejne moje szkolenia? Myślę, że sukces to zbiór kilku kwestii:
1. Jestem praktykiem. Nie szkolę, bazując tylko na wiedzy książkowej. Na co dzień wspieram firmy w opracowywaniu strategii komunikacji wewnętrznej. Każdego roku dokładam do swojego portfolio kilka kolejnych warsztatów i sesji, podczas których wypracowywałam z firmami strategie komunikacji wewnętrznej.

2. Wciąż się uczę. Dużo czytam, oglądam webinary, chodzę na szkolenia i konferencje. Także za granicą, aby wciąż poszerzać swoją wiedzę. Doszkalam się w brytyjskich Chartered Institute of PR i Institute of Internal Communication.

3. Poświęciłam 3 miesiące na stworzenie tego szkolenia i opracowanie materiałów drukowanych dla Ciebie, dzięki czemu zabierzesz ze sobą do firmy konkrety, do których możesz wrócić.

4. Wciąż udoskonalam to szkolenie. Mimo kilkunastu edycji! Taka zmora profesjonalizmu.

Kim właściwie jestem?
Nazywam się Maja Biernacka. Komunikacją zajmuję się od 2002 r. Jestem praktykiem komunikacji wewnętrznej. Od 2015 r. prowadzę firmę bee DIFFERENT specjalizującą się w tym obszarze i piszę bloga Komunikacja wewnętrzna od kuchni. Wspieram firmy w usprawnianiu komunikacji wewnętrznej – szkolę, realizuję audyty, opracowuję strategie i pomagam wdrażać narzędzia. Wśród klientów mojej firmy są m.in. Volkswagen, Lidl, Gatehouse z UK, OLX i Bricomarche. Więcej informacji o mnie znajdziesz tutaj.

Długa lista korzyści
Ale koniec o mnie. Pewnie zastanawiasz się, co konkretnie zyskasz, biorąc udział w szkoleniu z budowania strategii komunikacji wewnętrznej.

Lista jest długa:
•    wskazówki i podpowiedzi, jak technicznie zbudować strategię, jak wygląda taki dokument, jakie powinien mieć rozdziały i jak go napisać
•    wiedzę, jak przejść przez każdy z 4 etapów budowania strategii, a są to diagnoza, planowanie, realizacja i ewaluacja
•    umiejętność obierania właściwego kierunku, aby sprawnie zaplanować porządki w komunikacji w Twojej firmie i w końcu je zrobić!
•    podgląd na to, jak robią to inne firmy (przedstawię liczne przykłady – te, które wybrałam są naprawdę inspirujące!)
•    uporządkowanie wiedzy
•    większą pewność w poruszaniu się po komunikacji wewnętrznej – pamiętaj, że przez 2 dni będę dla Ciebie i chętnie odpowiem podczas szkolenia na Twoje pytania
•    poczucie, że wiesz, jak zbudować strategię i jak się do tego zabrać po powrocie do pracy
•    i – co mówią uczestnicy, gdy żegnamy się na koniec – energię do działania! Taki bonus poszkoleniowy

Ale czy to zadziała?
Czy wiedza, którą się dzielę jest pomocna? Miarą sukcesu tych moich dwudniowych opowieści o komunikacji niech będą liczne osoby (z całej Polski), które wracają na moje kolejne szkolenia i firmy, które po wizycie na szkoleniu zapraszają mnie do współpracy projektowej.

Sprawdź program szkolenia

Rzuć okiem na program naszego spotkania:
1. Wprowadzenie do komunikacji wewnętrznej
2. Etapy budowania strategii komunikacji wewnętrznej (diagnoza, planowanie, realizacja, ewaluacja)
3. Diagnoza – organizacja audytu komunikacji wewnętrznej i charakterystyka grup docelowych (tworzenie person)
4. Planowanie strategii – wybór i definiowanie celów komunikacji
5. Realizacja – dobór skutecznych narzędzi komunikacji wewnętrznej i sposoby angażowania w nie pracowników (m.in. gazeta, intranet, portal społecznościowy, ambasador projektu, skrzynka pytań, podręcznik dla pracownika - welcome book)
6. Realizacja – kreatywny przekaz w komunikacji (m.in. storytelling, marketing wirusowy, teaser)
7. Ewaluacja – sposoby mierzenia skuteczności i efektywności działań komunikacyjnych

A do tego przykłady działań firm, ćwiczenia i szablon do zbudowania planu operacyjnego dla Twojej strategii. Otrzymasz również drukowane, obszerne materiały szkoleniowe. Przywożę też wiele gazet wewnętrznych i podręczników dla pracowników do pooglądania i zainspirowania się tym, jak robią to inne firmy.

Po szkoleniu będziesz wiedzieć:
• jak przeprowadzić audyt komunikacji wewnętrznej
• które narzędzia komunikacji wewnętrznej wykorzystać do skutecznego realizowania celów komunikacji wewnętrznej w firmie
• jak w interesujący sposób przekazywać informacje pracownikom
• jak włączać pracowników w komunikację wewnętrzną, by byli jej twórcami
• jak zmierzyć efekty działań komunikacyjnych
• jak napisać strategię komunikacji wewnętrznej (otrzymasz spis treści dla strategii i szablon do budowania planu operacyjnego)

Kolejna edycja w Warszawie – widzimy się już po raz 19.!

Termin: 13-14 lipca 2020 (pn-wt)
Czas trwania: od godz. 9 do 17 (z przerwami)
Miejsce: Warszawa, Atlas Towers, Al. Jerozolimskie 123a
Liczba uczestników: 12
Zapisy i pytania: napisz maila lub zadzwoń - skocz do sekcji kontakt
Cena:
Cena:
• 1800 zł + VAT - szkolenie w Warszawie przy zapisach do 13.06.2020 (1700 zł + VAT dla newsletterowiczów*)
• 2000 zł + VAT - szkolenie w Warszawie przy zapisach od 14.06.2020 do 8.07.2020 (1900 zł + VAT dla newsletterowiczów*)
• 1500 zł + VAT - szkolenie online (1400 zł + VAT dla newsletterowiczów*)
*niższą cenę proponuję osobom zapisanych do newslettera; daj mi tylko znać w mailu, że go czytasz; do listy mailingowej newslettera możesz zapisać się tutaj; subskrybent newslettera bloga = uczestnik szkolenia

Co zawiera cena:
• udział w szkoleniu (2 dni)
• dużo nowej wiedzy i wymiany doświadczeń
• odpowiedzi na Twoje pytania
• obszerne materiały szkoleniowe
• lunch i przerwy kawowe (2 dni)

Masz wątpliwości, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Zadzwoń do mnie lub napisz maila teraz (sprawdź kontakt).  

Tylko 12 miejsc
Miejsc na szkoleniu jest tylko 12, aby każdemu dać szansę zadania ważnych dla niego pytań. Daj mi znać, abym zarezerwowała jedno dla Ciebie.

Czekam na Twojego maila. Nie zapomnij napisać, czy czytasz mojego newslettera – dla czytelników przygotowałam zniżkę. Na newslettera możesz się zapisać w prawej kolumnie bloga, jeśli czytasz ten wpis na komputerze lub pod wpisem, jeśli czytasz go na telefonie.
W odpowiedzi na Twojego maila podeślę Ci do wypełnienia krótki formularz. Gdy tylko go wypełnisz i odeślesz, koniec! Pakuj się i widzimy się już wkrótce na szkoleniu.  

Liczba miejsc jest ograniczona
Tylko proszę, nie czekaj z zapisaniem się do ostatnich dni przed szkoleniem, kiedy na Facebooku bloga lub na moim LinkedInie zobaczysz komunikat, że zostały już ostanie miejsca. Najgorsze w mojej pracy to odpisywać Wam: przykro mi, ale nie ma już miejsc, zapraszam na kolejną edycję.  

Zdobądź nową wiedzę
To co? Widzimy się wkrótce? Wpadnij na 2 dni pełne dyskusji o skutecznej komunikacji wewnętrznej w gronie praktyków takich jak Ty. Naucz się, jak zbudować strategię. Poznaj ciekawe przykłady działań firm. Wzmocnij swoją pewność w działaniu w obszarze komunikacji. I wymieniaj się doświadczeniami i wiedzą ze mną i innymi uczestnikami szkolenia. Aaa… w tym miejscu, gdzie od lat organizuję szkolenia, są super przerwy kawowe.

Do zobaczenia! Napisz do mnie, aby zarezerwować miejsce dla siebie.

Sprawdź też moje inne szkolenia
Być może zainteresują Cię też inne moje szkolenia – otwarte, zamknięte w firmach lub sesje 1:1. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Grafiki: MB; Przecinek.com