Blog KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA OD KUCHNI

Bezpłatny benchmark intranetu

Chcecie zobaczyć, jak wypada Wasz intranet w porównaniu z innymi i dowiedzieć się, co warto w nim zmienić? Mam dla Was propozycję przeprowadzenia bezpłatnego benchmarku Waszego intranetu. Zobaczcie, co zrobić, aby otrzymać raport.

Polskie firmy wciąż niezbyt chętnie dzielą się swoimi doświadczeniami w zakresie komunikacji wewnętrznej. Nie chcą ujawniać, co fajnego zrobiły i jakie efekty osiągnęły. Zdarzają się oczywiście odstępstwa od tego (jak np. wystąpienia podczas konferencji czy moje wywiady na blogu), ale zmienia się to powoli. Dlatego nam, specjalistom ds. komunikacji wewnętrznej ciężko jest porównać realizowane działania do tych, które robią inne firmy. A czasami chcielibyśmy podejrzeć, jakie rozwiązania stosują i czy to się sprawdza.  

Od dzisiaj będzie to łatwiejsze w zakresie intranetów. Wraz z duńską firmą IntraTeam mam dla Was propozycję przeprowadzenia bezpłatnego benchmarku intranetu. Pozwoli on na porównanie Waszego intranetu w 18 kategoriach z prawie 200 innymi intranetami wdrożonymi przez firmy na całym świecie. Tyle firm jak dotąd wzięło udział w benchmarku (stan na koniec sierpnia 2017). Mam nadzieję, że teraz pojawi się tam wiele firm z Polski. Jest też opcja porównania Waszego intranetu tylko z firmami z Waszej branży.

Wystarczy, że odpowiecie na… 299 pytań. Tak, aż na tyle. To dlatego, że chcemy dobrze zbadać Wasze intranety – dokładnie określić, co mają, a co warto dodać. Czas potrzebny na wypełnienie ankiety to ok. 1-1,5 h w zależności od tego, jak dobrze znacie swój intranet. Podstawowa część raportu z benchmarku liczy ok. 100 slajdów. Wszystkie pytania i raport dostępne są w języku angielskim. Istnieje możliwość zamówienia tłumaczenia wyników raportu na j. polski.

Co trzeba zrobić, aby przeprowadzić wraz z nami bezpłatny benchmark Waszego intranetu:
•    skontaktować się ze mną, aby otrzymać więcej informacji o benchmarku (najlepiej emailowo, abym mogła od razu przesłać Wam pakiet gotowych informacji: kontakt); znajdziecie tam oprócz bezpłatnego benchmarku, także poszerzone, płatne opcje – być może zainteresują Was; będziecie mogli też podejrzeć, jak taki raport z wykresami wygląda
•    jeśli zainteresuje Was opcja bezpłatnego lub płatnego benchmarku – dajcie mi znać, podeślę Wam wtedy linka do ankiety (w j. angielskim) wygenerowanego przez IntraTeam dla Waszej firmy
•    wypełniacie ankietę
•    otrzymujecie od nas raport w j. angielskim (jest też płatna opcja tłumaczenia na j. polski); możemy też umówić się na omówienie raportu (zrobi to firma IntraTeam)
•    na podstawie benchmarku możecie planować, co warto zmienić w Waszych intranetach, by podnieść ich jakość i by skuteczniej wspierały pracowników w komunikacji i we współpracy

Co zawiera raport z bezpłatnym benchmarkiem
Decydując się na bezpłatny benchmark, otrzymacie:
•    link do 299 pytań, a po ich wypełnieniu raport porównujący Wasz intranet z wynikami wszystkich firm, które wzięły dotychczas udział w benchmarku; raport ma ok. 100 slajdów
•    ogólny wynik procentowy, jaki uzyskał Wasz intranet wraz z porównaniem do najlepszego wyniku spośród wszystkich firm
•    wykres, na którym wyniki Waszego intranetu są porównane w 18 kategoriach z intranetami, które otrzymały najlepsze wyniki w poszczególnych kategoriach
•    wszystkie materiały są w j. angielskim; istnieje możliwość płatnego przetłumaczenia wyników benchmarku na j. polski

O IntraTeam i mojej współpracy z nimi
IntraTeam to założona w 2000 r. duńska firma specjalizująca się w consultingu, organizacji eventów oraz treningów na temat intranetów i komunikacji wewnętrznej. Poznałam ich w 2016 r., a w marcu 2017 na ich zaproszenie wzięłam udział w IntraTeam Event w Kopenhadze – to największa w Skandynawii międzynarodowa konferencja dotycząca intranetu i digital workplace. Polecam, to bardzo mocna merytorycznie konferencja z prelegentami z całego świata. Podczas edycji 2017 mogliśmy posłuchać przedstawicieli m.in. BBC, Pandora, Harvard Business School, Unicef, Virgin Trains i Siemens.

Firma ta co roku przyznaje także nagrody IntranetPrize dla najlepszego duńskiego intranetu. Od wielu lat proponowany dziś Wam benchmark był używany do oceny firm prywatnych oraz publicznych biorących udział w tym konkursie. Obecnie dostępny jest także międzynarodowo dla wszystkich zainteresowanych organizacji.

Zainteresowani?
Jeśli chcecie sprawdzić, jak miewa się Wasz intranet i porównać go z 200 intranetami innych firm (możecie porównać go także z firmami z Waszej branży), zapraszam do kontaktu, najlepiej emailowego.

A jeśli zainteresowała Was konferencja IntraTeam – polecam moją relację z edycji 2017 (wpis Trendy w digital workplace na IntraTeam Event 2017 w Kopenhadze) oraz udział w tym wydarzeniu w lutym 2018. Wybieram się.

Grafiki benchmarku: Przecinek.com
Grafiki eventu: IntraTeam



Zostaw komentarz!