Polskie firmy oprócz aktywnej obecności na Facebooku z komunikacją skierowaną do klientów, prowadzą tam też działania dedykowane pracownikom. Niektóre organizacje profile na tym popularnym portalu zakładają tylko z myślą o pracownikach. Naprzeciw nim wyszedł Mark Zuckerberg, uruchamiając narzędzie Facebook at work – czyli portal społecznościowy dla firm.
Jakie są różnice między tymi Facebookami i jakie funkcjonalności oferuje Facebook at work jako intranet? Zapraszam do lektury mojego wrześniowego artykułu dla HRstandard.pl.
Więcej o tym intranecie piszę także w moim wpisie Portal dla firm od Zuckerberga – Facebook at work.
*****************
Wpisy z bloga na bieżąco:
-> Facebook bloga,
-> newsletter – jeśli wolicie dostawać je e-mailem, to raz w tygodniu wysyłam newsletter z nowym wpisem wprost do Waszych skrzynek. Zapisać można się na niego poprzez formularz, który jest w prawej kolumnie bloga.
Sprawdźcie również terminy najbliższych szkoleń z komunikacji wewnętrznej.
Grafiki: Facebook at work i HRstandard