Wciąż inwestujemy w rozwój firmowych narzędzi komunikacji zewnętrznej. A jak wyglądają nasze firmowe intranety? W wielu organizacjach daleko im wyglądem i funkcjonalnościami do zewnętrznych portali, szczególnie tych społecznościowych, które opanowały świat. Czy powinniśmy jednak ulegać tej modzie także wewnątrz naszych firm? Czy społecznościowe intranety to nie za duża ekstrawagancja?
Po odpowiedzi na to pytania zapraszam do mojego artykułu na HRstandard.pl.
Fot. MB/Zakopane
Blog Komunikacja wewnętrzna od kuchni to miejsce, gdzie dzielę się moją wiedzą i doświadczeniem. Nazywam się Maja Biernacka i od 2002 r. zajmuję się komunikacją – wewnętrzną, PR i dziennikarstwem. Od 2015 r. prowadzę firmę bee DIFFERENT zajmującą się komunikacją wewnętrzną. Zrealizowałam wiele ciekawych projektów m.in. dla takich firm jak: Lidl, Sephora, Volkswagen, Totalizator Sportowy, Budimex czy Grupa LUX MED. Bardzo lubię to, co robię i chętnie o tym piszę. Mam nadzieję, że znajdziesz tu wartościowe wskazówki, jak realizować działania komunikacji wewnętrznej w Twojej firmie.
• Jak opracować strategię komunikacji wewnętrznej, kurs online
• Planowanie komunikacji wewnętrznej, kurs online
• Jak pisać skuteczniej w komunikacji wewnętrznej, kurs online
• Narzędzia komunikacji wewnętrznej, kurs online
Zapisz się na comiesięczny newsletter i odbierz bezpłatny ebook.
- angażowanie pracowników (35)
- audyt komunikacji wewnętrznej (19)
- case study (40)
- ebooki (5)
- gazeta wewnętrzna (4)
- intranet i media społecznościowe (62)
- komunikacja kierownicza (14)
- komunikacja kryzysowa (17)
- komunikowanie zmian (7)
- narzędzia komunikacji (59)
- oferty pracy (63)
- onboarding (11)
- planowanie komunikacji (29)
- sklep (35)
- stan umysłu (4)
- strategia komunikacji (36)
- warsztat eksperta (104)
- wydarzenia (117)