Blog KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA OD KUCHNI

Kiedy firmie zwróci się inwestycja w intranet? Sprawdź te wyliczenia

Dziś będzie o mierzeniu naszych działań (wiem, nie lubicie tego tematu), o kasie (na szczęście to lubią wszyscy) i o tym, czy te nasze działania komunikacyjne opłacają się firmie. Co do tego nikt z Was nie ma wątpliwości. Ale pewnie nieraz spotkaliście się z pytaniem z góry: a ile to będzie kosztowało i czy nam się to opłaca?

Wiem, że takie pytania padają, dlatego kiedy zadzwonił do mnie Łukasz z IT DEV i powiedział, że policzyli, ile firma może zaoszczędzić na wdrożeniu intranetu, mogłam powiedzieć tylko jedno: natychmiast dawaj mi te dane!

I mam je dzisiaj dla Was. I nie tylko wyliczenia, ale też do przejrzenia screeny nowoczesnych intranetów, które ostatnio w IT DEV stworzyli dla swoich klientów. Bo oni tam od lat tworzą kosmiczne portale intranetowe i całe środowiska digital workplace.

KONKRETNE WYLICZENIA OSZCZĘDNOŚCI
Łukasz z zespołem przygotował dla Was ebooka z wyliczeniem oszczędności, ale też innymi podpowiedziami. To taka broń dla nas wszystkich zanim udamy się na zarząd, aby sprzedać tam potrzebę wdrożenie nowego portalu intranetowego albo konieczność podkręcenia tego, który w firmie jest od lat.

Co konkretnie znajdziecie w ebooku „Dlaczego warto zainwestować w intranet firmowy i jak szybko zwróci się ta inwestycja”? Spis treści znajdziecie na końcu tego wpisu, a ja skupię się kilku ważnych kwestiach.

W ebooku znajdziecie konkretne wyliczenia:
•    o ile wdrożenie dobrego intranetu przyspiesza procesy biznesowe,
•    jak pozwala zaoszczędzić czas pracowników,
•    jakie oszczędności finansowe przynosi firmie.

To konkretne liczby, których możecie użyć w dyskusji z Waszymi szefami, aby przekonać ich do wdrożenia intranetu czy wręcz całego digital workpalce lub prac nad usprawnieniem obecnego.

Jak to wyliczyli? Posiedzieli w różnych raportach i odpalili Excela. Wykonali za nas kawał dobrej roboty. Źródła znajdziecie w ebooku.

WYLICZENIE DLA TWOJEJ FIRMY
W ebooku znajdziecie też wyliczenie oszczędności dla przykładowej firmy, która zatrudnia 200 osób. I jest też dodatkowa super rzecz. Jeśli potrzebujecie wyliczenia dla Waszej firmy (przydałyby się prawda?), odezwijcie się do IT DEV, odpalą swojego magicznego Excela i policzą to bezpłatnie dla Was po poznaniu kilku podstawowych informacji o Waszej firmie. Kontakt znajdziecie w ebooku.  

PRZYKŁADY DOBRYCH INTRANETÓW
A gdyby te wyliczenia były dla Was niewystarczające, to w ebooku są też screeny intranetów tworzonych w ostatnim czasie przez IT DEV. Można podejrzeć dla inspiracji albo dla rozmarzenia się (wiem, wiem… pomińmy ten wątek).

Portale, które można podejrzeć w ebooku:
Przykład 1: portal bazujący na rolach użytkowników – taki, gdzie treści i funkcjonalności, które widzi użytkownik, są dopasowane do roli, którą pełni w firmie.
Przykład 2: portal z niezbędnikiem narzędziowym dla użytkownika.

Przykład 3: portal zintegrowany z wieloma innymi aplikacjami używanymi w firmie.
Przykład 4: portal dla grupy spółek z podziałem na treści wg danej firmy i miejsce pracownika w strukturze.

Przykład 5: portal jako centrum obsługi pracownika – od onboardingu przez współpracę, wynagrodzenie, cele pracownicze, ścieżki kariery, aż po offborading (jeśli zajdzie taka potrzeba).

BEZPŁATNY EBOOK
Ebooka możecie pobrać bezpłatnie TUTAJ. Poczytajcie, wykorzystajcie te liczby, a jeśli jest potrzeba poznania wyliczeń dla Waszej firmy, aby mieć precyzyjną broń do użycia na górze, zgłoście się do IT DEV. Pomogą.  

To jeszcze na koniec obiecany spis treści:

******

Sprawdźcie też:
Facebooka bloga @blogkwok,  LinkedIn (zapraszam do sieci kontaktów)
szkolenia otwarte i kursy na platformie z komunikacji wewnętrznej
• newsletter – zapisz się tutaj i odbierz bezpłatnego ebooka "100 narzędzi do pracy w komunikacji"
• pobierz 20 bezpłatnych lekcji wideo o tym, jak usprawnić komunikację w firmie – zapisz się tutaj

 
Grafiki: IT DEV

[Ten wpis powstał w ramach płatnej współpracy z firmą IT DEV.]