Dziś będzie o mierzeniu naszych działań (wiem, nie lubicie tego tematu), o kasie (na szczęście to lubią wszyscy) i o tym, czy te nasze działania komunikacyjne opłacają się firmie. Co do tego nikt z Was nie ma wątpliwości. Ale pewnie nieraz spotkaliście się z pytaniem z góry: a ile to będzie kosztowało i czy nam się to opłaca?
Wiem, że takie pytania padają, dlatego kiedy zadzwonił do mnie Łukasz z IT DEV i powiedział, że policzyli, ile firma może zaoszczędzić na wdrożeniu intranetu, mogłam powiedzieć tylko jedno: natychmiast dawaj mi te dane!
I mam je dzisiaj dla Was. I nie tylko wyliczenia, ale też do przejrzenia screeny nowoczesnych intranetów, które ostatnio w IT DEV stworzyli dla swoich klientów. Bo oni tam od lat tworzą kosmiczne portale intranetowe i całe środowiska digital workplace.
KONKRETNE WYLICZENIA OSZCZĘDNOŚCI
Łukasz z zespołem przygotował dla Was ebooka z wyliczeniem oszczędności, ale też innymi podpowiedziami. To taka broń dla nas wszystkich zanim udamy się na zarząd, aby sprzedać tam potrzebę wdrożenie nowego portalu intranetowego albo konieczność podkręcenia tego, który w firmie jest od lat.
Co konkretnie znajdziecie w ebooku „Dlaczego warto zainwestować w intranet firmowy i jak szybko zwróci się ta inwestycja”? Spis treści znajdziecie na końcu tego wpisu, a ja skupię się kilku ważnych kwestiach.
W ebooku znajdziecie konkretne wyliczenia:
• o ile wdrożenie dobrego intranetu przyspiesza procesy biznesowe,
• jak pozwala zaoszczędzić czas pracowników,
• jakie oszczędności finansowe przynosi firmie.
To konkretne liczby, których możecie użyć w dyskusji z Waszymi szefami, aby przekonać ich do wdrożenia intranetu czy wręcz całego digital workpalce lub prac nad usprawnieniem obecnego.
Jak to wyliczyli? Posiedzieli w różnych raportach i odpalili Excela. Wykonali za nas kawał dobrej roboty. Źródła znajdziecie w ebooku.
WYLICZENIE DLA TWOJEJ FIRMY
W ebooku znajdziecie też wyliczenie oszczędności dla przykładowej firmy, która zatrudnia 200 osób. I jest też dodatkowa super rzecz. Jeśli potrzebujecie wyliczenia dla Waszej firmy (przydałyby się prawda?), odezwijcie się do IT DEV, odpalą swojego magicznego Excela i policzą to bezpłatnie dla Was po poznaniu kilku podstawowych informacji o Waszej firmie. Kontakt znajdziecie w ebooku.
PRZYKŁADY DOBRYCH INTRANETÓW
A gdyby te wyliczenia były dla Was niewystarczające, to w ebooku są też screeny intranetów tworzonych w ostatnim czasie przez IT DEV. Można podejrzeć dla inspiracji albo dla rozmarzenia się (wiem, wiem… pomińmy ten wątek).
Portale, które można podejrzeć w ebooku:
Przykład 1: portal bazujący na rolach użytkowników – taki, gdzie treści i funkcjonalności, które widzi użytkownik, są dopasowane do roli, którą pełni w firmie.
Przykład 2: portal z niezbędnikiem narzędziowym dla użytkownika.
Przykład 3: portal zintegrowany z wieloma innymi aplikacjami używanymi w firmie.
Przykład 4: portal dla grupy spółek z podziałem na treści wg danej firmy i miejsce pracownika w strukturze.
Przykład 5: portal jako centrum obsługi pracownika – od onboardingu przez współpracę, wynagrodzenie, cele pracownicze, ścieżki kariery, aż po offborading (jeśli zajdzie taka potrzeba).
BEZPŁATNY EBOOK
Ebooka możecie pobrać bezpłatnie TUTAJ. Poczytajcie, wykorzystajcie te liczby, a jeśli jest potrzeba poznania wyliczeń dla Waszej firmy, aby mieć precyzyjną broń do użycia na górze, zgłoście się do IT DEV. Pomogą.
To jeszcze na koniec obiecany spis treści:
******
Sprawdźcie też:
• Facebooka bloga @blogkwok, LinkedIn (zapraszam do sieci kontaktów)
• szkolenia otwarte i kursy na platformie z komunikacji wewnętrznej
• newsletter – zapisz się tutaj i odbierz bezpłatnego ebooka "100 narzędzi do pracy w komunikacji"
• pobierz 20 bezpłatnych lekcji wideo o tym, jak usprawnić komunikację w firmie – zapisz się tutaj
Grafiki: IT DEV
[Ten wpis powstał w ramach płatnej współpracy z firmą IT DEV.]