Ze wzgledu na duże zainteresowanie szkoleniem i brak miejsc na termin marcowy (21-22 marca 2017 w Poznaniu), zapraszam na dodatkowe szkolenie 6-7 kwietnia 2017 także w Poznaniu. Szczegóły poniżej. Inne miejsca i terminy dostępne są tutaj. Kolejna edycja szkolenia w Poznaniu planowana jest na jesień 2017.
Cel szkolenia: po jego zakończeniu będziesz wiedzieć, jak zbudować pełną strategię komunikacji wewnętrznej
Podczas szkolenia przejdziemy przez wszystkie poniższe szczeble drabiny strategii komunikacji wewnętrznej (grafika poniżej, pisałam też o niej tutaj).
Poziom: dla początkujących i średnio zaawansowanych
Dla kogo jest to szkolenie:
• dla osób rozpoczynających swoją przygodę z komunikacją wewnętrzną i poszukujących wiedzy i wskazówek, jak zarządzać komunikacją w firmie
• dla specjalistów komunikacji wewnętrznej, którzy stoją przed wyzwaniem zbudowania strategii
• dla osób odpowiadających za komunikację wewnętrzną, które chcą poszerzyć wiedzę i szukają nowych inspiracji
Plan szkolenia:
1. Wprowadzenie do komunikacji wewnętrznej
2. Etapy budowania strategii komunikacji wewnętrznej w firmie (diagnoza, planowanie, realizacja, ewaluacja)
3. Diagnoza – organizacja audytu komunikacji wewnętrznej
4. Planowanie strategii – charakterystyka grup docelowych (tworzenie person), wybór i definiowanie celów komunikacji
5. Realizacja – dobór narzędzi komunikacji wewnętrznej i sposoby angażowania w nie pracowników (m.in. gazeta, intranet, portal społecznościowy, ambasador projektu, skrzynka pytań, podręcznik dla pracownika)
6. Realizacja – formy budowania wewnętrznego wizerunku firmy (przy użyciu m.in. storytellingu, content marketingu, marketingu szeptanego)
7. Ewaluacja – sposoby mierzenia skuteczności i efektywności działań komunikacyjnych
A do tego przykłady działań firm oraz ćwiczenia.
Po szkoleniu będziesz wiedzieć:
• jak przeprowadzić audyt komunikacji wewnętrznej
• które narzędzia komunikacji wewnętrznej wykorzystać do skutecznego realizowania celów komunikacji wewnętrznej w firmie
• jak w interesujący sposób przekazywać informacje pracownikom
• jak włączać pracowników w komunikację wewnętrzną, by byli jej twórcami
• jak zmierzyć efekty działań komunikacyjnych
• jak zbudować strategię komunikacji wewnętrznej (otrzymasz szablon do budowania strategii)
Opinie o szkoleniach, które miałam przyjemność prowadzić:
W dotychczasowych szkoleniach udział wzięli przedstawiciele m.in.:
Tak wyglądają szkolenia – ćwiczenia, dyskusje, przykłady działań firm i dużo przydatnej wiedzy:
SZKOLENIE - POZNAŃ
Prowadząca szkolenie: Maja Biernacka (więcej o mnie)
Termin szkolenia: 21-22 marca 2017 (wt-śr) >> brak miejsc <<
Dodatkowy termin: 6-7 kwietnia 2017 (czw-pt) >> ostatnie miejsca <<
Czas trwania szkolenia: od godz. 9 do 17 (z przerwami)
Miejsce szkolenia: Poznań, Biurowiec Delta, ul. Towarowa 35
Liczba uczestników: maksymalnie 12
Zapisy i pytania: zapisy prowadzone są tylko drogą e-mailową - kontakt
Pozostałe szkolenia otwarte: sprawdź miejsca i terminy
Szkolenia zamknięte: to szkolenie bardzo dobrze sprawdza się również jako zamknięte realizowane w danej firmie. Wszystkie ćwiczenia dopasowane są wtedy do potrzeb danej organizacji, a efektem warsztatów jest wypracowanie założeń do planowanej w firmie strategii komunikacji wewnętrznej. Zapytaj o ofertę i szczegóły - kontakt.
Grafiki i fot.: MB