Blog KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA OD KUCHNI

Szkolenie indywidualne online - planowanie komunikacji wewnętrznej

PLANOWANIE KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ
poznaj narzędzia do tworzenia skutecznych kampanii skierowanych do pracowników

- to szkolenie z podstawowych narzędzi do pracy na stanowisku specjalisty komunikacji wewnętrznej - 

Forma: indywidualnie online via Skype lub Teamsy
Czas trwania: 1 dzień od g. 9 do ok. g. 14:30 lub 2 dni po 3h (z przerwami)
Zapisy i pytania: napisz maila lub zadzwoń: kontakt

Cena:
• 1 osoba: 1600 zł + VAT 1200 zł + VAT - 25% taniej w czerwcu
• 2 osoby razem: 2400 zł + VAT 1800 zł + VAT - 25% taniej w czerwcu

Co zawiera cena:
• udział w szkoleniu
• obszerne drukowane materiały, które wyślę do Ciebie kurierem
• szablony do konstruowania matryc narzędzi, grup docelowych i planów komunikacji wewnętrznej (rocznych, bieżących; także w wersji elektronicznej)
• odpowiedzi na Twoje pytania
• nową dawkę wiedzy

Cześć!
Masz czas na porządne zaplanowanie Twoich komunikacyjnych działań?
Masz narzędzia do sprawnego budowania planów kampanii skierowanych do pracowników?
Czy inne zespoły szanują Twój czas i pracę i zgłaszają się do Ciebie z zapasem czasu, który jest dla Ciebie niezbędny do przemyślenia i skonstruowania planu komunikacji ich tematu?
Czy wszystkie komunikacyjne działania różnych zespołów skierowane do pracowników są zebrane w Twojej firmie w jednym miejscu, by móc łatwo nimi zarządzać i je koordynować?

Jeśli zdecydowanie za często Twoja odpowiedź brzmiała NIE, nie martw się, znam na to sposób. I to jaki prosty!

Planuj z głową i z szablonami
Mam rozwiązanie, które ułatwi Ci pracę. Nie tylko ją przyspieszy, ale i poprawi jej efekty. Dzięki temu rozwiązaniu:
•    zaczniesz planować skutecznie swoje komunikacyjne działania
•    zaoszczędzisz czas
•    odpowiesz na kluczowe pytania
•    będziesz wiedzieć, jak skoordynować komunikację wszystkich zespołów, które kierują swoje przekazy do pracowników
•    i jest coś jeszcze – to rozwiązanie pomoże Ci budować Twoją pozycję w firmie jako partnera w komunikacji dla osób i zespołów, a nie tylko wykonawcę ich zleceń

Zastanawiasz się, jakie magiczne rozwiązanie kryje się za tym? Nic skomplikowanego. To moje matryce i szablony, których używam do planowania kampanii dla pracowników i którymi podzielę się z Tobą. Omówimy je wspólnie, pokaże Ci konkretne casy z ich użyciem (gotowe kampanie), a po szkoleniu wyślę wszystkie szablony do Ciebie w wersji edytowalnej.

Będą to moje szablony do opracowania planów rocznych, kwartalnych i takie do bieżących działań. A do tego kilka innych szablonów do pogłębiania Twojej wiedzy o odbiorcach, do których kierujesz te komunikacyjne działania i o narzędziach, za pomocą których do nich docierasz.
Nie umiem na co dzień pracować bez tych szablonów. I naprawdę nie wiem, jak inni śmigają bez nich. To dopiero jest dla mnie magia.
Ale Ty nie musisz się tak męczyć. Poznaj moje narzędzia i korzystaj z tych samych matryc co ja podczas mojej pracy z klientami.

Twoja apteczka z narzędziami
Każdy zawód ma swoje narzędzia do pracy. Specjaliści komunikacji wewnętrznej też. Pomagają nam łatwiej i skuteczniej zarządzać naszą pracą. Poza tym gdy ich używamy, pokazujemy innym, że działamy profesjonalnie, że mamy wiedzę i doświadczenie w projektowaniu komunikacyjnych działań, że dysponujemy narzędziami i technikami służącymi do tego. Planowanie komunikacji to nasza codzienność. Nie uciekniemy od tego – zacznij to robić skuteczniej i szybciej z moją pomocą.

Nie planujesz? Odbierasz sobie szansę na lepsze efekty. STOP!
Jeśli Twoja codzienna praca w komunikacji wewnętrznej to tylko (lub w większości) działania ad hoc, czyli na zasadzie, co wpadnie, tym się zajmujesz – to czas najwyższy przejść na wyższy poziom wtajemniczenia. Podnieś swoje kompetencje, wyposaż się w proste narzędzia i zacznij wdrażać je w swojej pracy. Zobaczysz, że planowanie kampanii skierowanych do pracowników wcale nie jest skomplikowane, czasochłonne i trudne.
Wchodzisz w to? A może zastanawiasz się, dlaczego niby to ja miałabym Ci to wszystko pokazać?

Jestem praktykiem i fanką komunikacji wewnętrznej
Poniżej znajdziesz opinie wystawione przez uczestników tego szkolenia. Średnia ocena tego szkolenia – a sprawdzam to skrupulatnie za pomocą ankiet po każdym szkoleniu – to ponad 5 na 6 punktów możliwych.  

W ciągu 5 lat prowadzenia mojej firmy przeszkoliłam ponad 560 osób. Ze szkoleń indywidualnych online skorzystali m.in.:

Dlaczego uczestnicy oceniają to szkolenie tak wysoko? Dlaczego wracają potem na kolejne moje szkolenia? Myślę, że sukces to zbiór kilku kwestii:

1.    Jestem praktykiem. Nie szkolę, bazując tylko na wiedzy książkowej. Na co dzień wspieram firmy w usprawnianiu komunikacji wewnętrznej. Każdego roku dokładam do swojego portfolio kilka kolejnych warsztatów, podczas których buduję z firmami plany komunikacji wewnętrznej.

2.    Wciąż się uczę. Dużo czytam, oglądam webinary, chodzę na szkolenia i konferencje. Także za granicą, aby wciąż poszerzać swoją wiedzę. Doszkalam się w brytyjskich Chartered Institute of PR i Institute of Internal Communication.

3.    Poświęciłam 3 miesiące na stworzenie tego szkolenia i opracowanie materiałów drukowanych dla Ciebie, dzięki czemu zabierzesz ze sobą do firmy konkrety, do których możesz wrócić. W tym 10 szablonów (tabel i matryc), które dostaniesz także w wersji edytowalnej.

4.    Wciąż udoskonalam moje szablony i tworzę nowe. Wszystko po to, aby pomagać innym specjalistom komunikacji wewnętrznej w szybkim i skutecznym tworzeniu kampanii.  

Kim jestem?
Nazywam się Maja Biernacka. Komunikacją zajmuję się od 2002 r. Jestem praktykiem komunikacji wewnętrznej. Od 2015 r. prowadzę firmę bee DIFFERENT specjalizującą się w tym obszarze i piszę bloga Komunikacja wewnętrzna od kuchni. Wspieram firmy w usprawnianiu komunikacji wewnętrznej – szkolę, realizuję audyty, opracowuję strategie i pomagam wdrażać narzędzia. Wśród klientów mojej firmy są m.in. Volkswagen, Lidl, Gatehouse UK, OLX i Bricomarche. Więcej informacji o mnie znajdziesz tutaj.

Długa lista korzyści
Co da Ci to szkolenie? Lista korzyści jest naprawdę długa:
•    wskazówki i podpowiedzi, jak technicznie szybko opracować plan dla kampanii skierowanej do pracowników, także w zespole, razem z interesariuszami
•    wiedzę, jak konstruować plan, na jakie elementy zwrócić uwagę, na jakie pytania odpowiedzieć
•    podejrzysz, jak robię to ja, a po szkoleniu będziesz korzystać z tych samych matryc i tabel co ja podczas mojej pracy z klientami
•    wyposażysz się w niezbędne narzędzia do codziennego skutecznego planowania (aż 10 szablonów)
•    pozwolą Ci one przyspieszyć Twoją pracę, zapanować nad chaosem i uporządkować komunikację wewnętrzną w firmie
•    mając narzędzia do pracy w tym zawodzie, zaczniesz budować swoją pozycję partnera w komunikacji w firmie
•    i finalny efekt – zyskasz wyższą skuteczność realizowanych działań, ponieważ będą przemyślane i przeanalizowane
•    podczas szkolenia jestem też do Twojej dyspozycji i chętnie odpowiem na Twoje pytania

Ale czy to zadziała?
Czy wiedza, którą się dzielę jest pomocna? Czy te szablony faktycznie są przydatne? Niech miarą sukcesu moich szkoleń będą liczne osoby (z całej Polski), które wracają na moje kolejne szkolenia i firmy, które po wizycie na szkoleniu zapraszają mnie do współpracy projektowej. Poza tym wciąż dostaję od osób, które były na moich szkleniach informacje, że działają, piszą strategię, korzystają z szablonów i opracowują plany komunikacji.

Sprawdź program naszego spotkania
1. Elementy składowe planów komunikacji – omówienie ich elementów i dobrych praktyk
2. Zasady budowania person i matrycy odbiorców – opracowanie charakterystyk grup docelowych planowanych działań komunikacyjnych
3. Konstruowanie matrycy narzędzi komunikacji wewnętrznej i jej wpływ na tworzenie planów komunikacji
4. Rodzaje planów komunikacji wewnętrznej i zasady ich tworzenia
5. Analiza przykładowych szablonów do konstruowania planów komunikacji wewnętrznej
6. Analiza gotowych kampanii, które powstały z użyciem ww. szablonów

W sumie analiza 10 szablonów, które przydadzą Ci się w codziennej pracy.
Będzie trochę niezbędnej teorii, case’y i dużo narzędzi do pracy. I wszystko przećwiczymy.
Każdy uczestnik otrzymuje też drukowane, obszerne materiały szkoleniowe wraz z 10 szablonami (tabelami i matrycami). W przypadku skzoleń online wyślę je do Ciebie kurierem. A po szkoleniu wyślę też do Ciebie mailem szbalony w wersji edytowalnej.

Po szkoleniu będziesz wiedzieć:
•    jak zidentyfikować i charakteryzować grupy docelowe – za pomocą person i matrycy odbiorców  
•    jak zbudować matrycę narzędzi komunikacji wewnętrznej i jak z nią pracować
•    jakie elementy powinien mieć dobry plan komunikacji kampanii skierowanej do pracowników
•    jak stworzyć różnego rodzaju plany komunikacji wewnętrznej (roczne, bieżące) i jak z nimi pracować na co dzień
•    jak zapanować nad chaosem komunikacyjnym, gdy każdy zespół w firmie sam planuje i realizuje swoje komunikacyjne działania

Planowanie działań komunikacji wewnętrznej - indywidualne szkolenie online

Forma: indywidualnie online via Skype lub Teamsy
Czas trwania: 1 dzień od g. 9 do ok. g. 14:30 lub 2 dni po 3h (z przerwami)
Zapisy i pytania: napisz maila lub zadzwoń: kontakt

Cena:
• 1 osoba: 1600 zł + VAT 1200 zł + VAT - 25% taniej w czerwcu
• 2 osoby razem: 2400 zł + VAT 1800 zł + VAT - 25% taniej w czerwcu

Co zawiera cena:
• udział w szkoleniu
• obszerne drukowane materiały, które wyślę do Ciebie kurierem
• szablony do konstruowania matryc narzędzi, grup docelowych i planów komunikacji wewnętrznej (rocznych, bieżących; także w wersji elektronicznej)
• odpowiedzi na Twoje pytania
• nową dawkę wiedzy

Masz wątpliwości, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Zadzwoń do mnie lub napisz maila teraz (kontakt).  

Zdobądź nową wiedzę
To co? Widzimy się wkrótce? Spotkajmy się online, aby porozmawiać o planowaniu komunikacji. Naucz się, jak konstruować plany komunikacji dla kampanii skierowanych do pracowników. Wzmocnij swoją pewność w planowaniu komunikacji. Napisz do mnie, aby zarezerwować miejsce dla siebie.

Sprawdź moje inne szkolenia
Być może zainteresują Cię też inne moje szkolenia – otwarte lub zamknięte w firmach. Szczegóły znajdziesz tutaj.

 

Grafiki: Przecinek.com