Szkolenie online: Jak pisać skuteczniej w komunikacji wewnętrznej – podstawy
Kiedy: 6-7 marca 2024 (śr-czw)
Czas: g. 9:00-13:00 w tym jedna krótka przerwa
Liczba osób: max 10
Miejsce: MS Teams
Cena: 1600 zł + VAT = 1968 zł** (1500 zł + VAT = 1845 zł dla newsletterowiczów*)
Zgłoszenia: daj znać mailem, podeślę Ci wtedy formularz zgłoszeniowy (kontakt)
Nie chcesz czekać do kwietnia? Sprawdź mój kurs ze skuteczego pisania w komunikacji wewnętrznej dostępny 24/7 na platformie e-learningowej. Skocz tutaj.
*niższą cenę proponuję osobom zapisanych do newslettera; do listy mailingowej newslettera możesz zapisać się tutaj i przy okazji odebrać bezpłatny ebook; subskrybent newslettera bloga = uczestnik szkolenia
**[Omnibus] Cena tego szkolenia w ciągu ostatnich 30 dni była taka jak wyżej.
Co zawiera cena:
• udział w szkoleniu online
• dużo nowej wiedzy i ćwiczeń
• odpowiedzi na Twoje pytania
• obszerne materiały szkoleniowe
Czy wiesz:
• jak pisać językiem korzyści?
• czym jest JA w komunikacji wewnętrznej?
• ile wynosi obecnie skupienie czytelnika na tekście?
• czym jest F w tekście?
• dlaczego ciekawy tytuł nie jest najlepszym rozwiązaniem?
• dlaczego teksty najpierw powinniśmy projektować, a dopiero potem pisać?
• jak projektować teksty do intranetu, wewnętrznej gazety, maila czy newslettera?
Jeśli szukasz odpowiedzi na te pytania, to zdecydowanie jest to szkolenie dla Ciebie.
Dla kogo jest to szkolenie:
• dla osób, które odpowiadają za komunikację wewnętrzną w firmie
• dla osób, które komunikują się pisemnie z pracownikami (poprzez maila, w gazecie, intranecie, newsletterze itd.), ale nie pracują bezpośrednio w komunikacji wewnętrznej, czyli są np. z zespołów takich jak: HR, IT, prawny, kadry, produkcja, jakość, BHP itp.
• dla osób, które chcą zdobyć podstawową wiedzę o zasadach skutecznego tworzenia komunikatów skierowanych do pracowników
• dla osób zaczynających swoją przygodę z komunikacją wewnętrzną
Program naszego spotkania:
1. Trendy w komunikowaniu słowem pisanym
2. Określanie profilu odbiorcy
3. Podstawowe zasady tworzenia tekstów (m.in. słowa kluczowe, język korzyści)
4. Struktura tekstu (odwrócona piramida):
• zasady konstruowania tytułów
• tworzenie poprawnych wprowadzeń (lead)
• elementy składowe rozwinięcia
• zasady konstruowania zakończeń
5. Elementy wizualne – obrazowanie i uwiarygodnianie
6. Komunikowanie obszernych treści (raportów, regulaminów)
7. Zasady komunikacji emailowej
8. Konstruowanie skutecznych przekazów skierowanych do pracowników
Chcesz poznać szczegóły? Czytaj dalej albo obejrzyj wideo, gdzie opowiadam o moich szkoleniach i różnicach między nimi.
Cześć!
Jak tam u Ciebie z pisaniem w komunikacji wewnętrznej? Piszesz do gazety wewnętrznej, newslettera czy intranetu? Przychodzi Ci to z trudnością? Chcesz poznać podstawowe zasady, jak pisać lepiej w komunikacji wewnętrznej? Jeśli tak, to sprawdź poniżej program mojego szkolenia.
To szkolenie dla współtwórców wewnętrznych mediów
Zanim jednak sięgniesz po program, chciałabym Ci zwrócić uwagę na jedną kwestię. To nie jest szkolenie dla osób, które mają bardzo duże doświadczenie i od lat pracują w dziale komunikacji wewnętrznej czy PR i śmigają w pisaniu. To szkolenie z podstaw. Stworzyłam je na prośbę jednego z moich klientów – dla twórców gazety wewnętrznej i intranetu, a że zostało odebrane dobrze przez jego pracowników-uczestników tego szkolenia, postanowiłam włączyć je na stałe do moich szkoleń.
To szkolenie jest przede wszystkim dla osób, które piszą do intranetu, gazety wewnętrznej czy newslettera albo wysyłają maile do wszystkich pracowników z komunikatami. Zazwyczaj w tym szkoleniu udział biorą osoby z zespołów takich jak HR, BHP, produkcja, prawny, IT, jakość itp. Są to osoby, które nie zajmują się pisaniem zawodowo i nigdy nie uczyły się, jak tworzyć komunikaty skierowane do pracowników. Osoby z działów PR czy komunikacji wewnętrznej zazwyczaj tę wiedzę już mają. Co nie znaczy, że osoby z komunikacji wewnętrznej nie biorą udziału w tym szkoleniu – biorą i to tłumnie.
Daj znać swoim kolegom
W związku z tym, że to szkolenie dla współtwórców gazet i intranetów, może warto dać o nim znać Twoim kolegom z pracy, który piszą do wewnętrznych mediów i chcą podnieść swoje kompetencje w tym zakresie. Podeślij im linka.
Będzie dużo ćwiczeń!
Oczywiście uczyć się, jak pisać w teorii, to słaba nauka, dlatego spodziewaj się wielu ćwiczeń. Praktycznie co chwilę będzie nowe – trochę mojego mówienia, jak to wygląda w teorii i od razu przećwiczymy zdobytą wiedzę na konkretnych przykładach. Otrzymasz też ode mnie obszerne materiały szkoleniowe z teorią i ćwiczeniami.
Czy warto?
Ci, którzy wzięli udział w tym szkoleniu, mówili, że tak. Wręcz podkreślali, że myśleli, że będzie nudno, a tu niespodzianka – dużo ciekawych podpowiedzi i ćwiczeń. Poznaj ich opinie:
Co da Ci udział w tym szkoleniu:
• dowiesz się, jak pisać lepiej do intranetu, gazety wewnętrznej czy newslettera – poznasz podstawowe zasady konstruowania skutecznych przekazów
• przećwiczysz każdy z elementów składowych komunikatów, by lepiej zapamiętać nowe sposoby na pisanie treści skierowanych do pracowników
• zyskasz większą pewność siebie w pisaniu i będziesz to robić szybciej
• wiedzę z tego szkolenia możesz wykorzystać nie tylko do pisania w komunikacji wewnętrznej, ale do pisania w ogóle – maili w komunikacji zewnętrznej, postów w mediach społecznościowych itp.
• podczas szkolenia jestem też do Twojej dyspozycji i chętnie odpowiem na Twoje pytania
Po szkoleniu będziesz wiedzieć:
• jakie są obecnie trendy w pisaniu i jak wykorzystać je w komunikacji z pracownikami
• jak ważne jest poznanie osób, do których piszesz
• jak pisać językiem korzyści
• jak tworzyć dobre tytuły i zakończenia (wezwania do działania)
• jak poprawnie konstruować środek komunikatu i czy w ogóle ktoś to czyta
• jak komunikować obszerne treści, np. regulaminy
• jakie są podstawowe zasady komunikacji mailowej
Masz wątpliwości, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Zadzwoń do mnie lub napisz maila teraz (kontakt).
Kim jestem
Nazywam się Maja Biernacka. Jestem praktykiem komunikacji wewnętrznej. Komunikacją zajmuję się od 2002 r. Od 2015 r. prowadzę firmę bee DIFFERENT specjalizującą się w tym obszarze i piszę bloga Komunikacja wewnętrzna od kuchni. Wspieram firmy w usprawnianiu komunikacji wewnętrznej – szkolę, realizuję audyty, opracowuję strategie i pomagam wdrażać narzędzia. Wśród klientów mojej firmy są m.in. Volkswagen, Lidl, Gatehouse UK i Bricomarche. Szkolę się w Polsce i za granicą. Więcej o mnie.
W ciągu 8 lat prowadzenia mojej firmy przeszkoliłam ponad 1000 osób.
Spotkajmy się na kolejnej edycji tego szkolenia
Szkolenie online: Jak pisać skuteczniej w komunikacji wewnętrznej – podstawy
Kiedy: 6-7 marca 2024 (śr-czw)
Czas: g. 9:00-13:00 w tym jedna krótka przerwa
Liczba osób: max + ja
Miejsce: MS Teams
Cena: 1600 zł + VAT = 1968 zł (1500 zł + VAT = 1845 zł dla newsletterowiczów*)
Zgłoszenia: daj znać mailem, podeślę Ci wtedy formularz zgłoszeniowy (kontakt)
*niższą cenę proponuję osobom zapisanych do newslettera; do listy mailingowej newslettera możesz zapisać się tutaj i przy okazji odebrać bezpłatny ebook; subskrybent newslettera bloga = uczestnik szkolenia
Co zawiera cena:
• udział w szkoleniu online
• dużo nowej wiedzy i wymiany doświadczeń
• odpowiedzi na Twoje pytania
• obszerne materiały szkoleniowe
Czekam na Twojego maila. Nie zapomnij napisać, czy czytasz mojego newslettera – dla czytelników przygotowałam zniżkę. Na newslettera możesz się zapisać tutaj i przy okazji dostaniesz ode mnie bezpłatnego ebooka o angażowaniu pracowników w komunikację wewnętrzną. W odpowiedzi na Twojego maila z chęcią udziału w szkoleniu podeślę Ci do wypełnienia krótki formularz. Gdy tylko go wypełnisz i odeślesz, koniec! Widzimy się już wkrótce na szkoleniu.
Liczba miejsc jest ograniczona
Tylko proszę, nie czekaj z zapisaniem się do ostatnich dni przed szkoleniem, kiedy na Facebooku bloga lub moim LinkedInie zobaczysz komunikat, że zostały już ostanie miejsca. Najgorsze w mojej pracy to odpisywać Wam: przykro mi, ale nie ma już miejsc, zapraszam na kolejną edycję.
Zdobądź nową wiedzę
To co? Widzimy się wkrótce? Spotkajmy się, aby poćwiczyć, jak pisać skuteczniej w komunikacji wewnętrznej. Naucz się, jak konstruować lepsze komunikaty skierowane do pracowników. Wzmocnij swoją pewność w pisaniu i wymieniaj się doświadczeniami i wiedzą ze mną i innymi uczestnikami szkolenia.
Do zobaczenia!
Napisz do mnie, aby zarezerwować miejsce dla siebie.
Sprawdź moje inne szkolenia i kursy
Być może zainteresują Cię też inne moje szkolenia – otwarte, zamknięte w firmach lub kursy na platformie e-learningowej. Szczegóły znajdziesz tutaj.
Grafiki: Przecinek.com; fot.: Katarzyna Wołyniak