Tadam! Oprócz kursu na platformie ze 100 wideo dla Was z planowania komunikacji, mam kolejną nowość. Szkolenie na żywo ze mną (w pandemii na Teamsach) o tym, jak zorganizować audyt komunikacji wewnętrznej w Waszych firmach.
Szkolenie online: Audyt komunikacji wewnętrznej NOWOŚĆ!
Kiedy: 1-2 lipca 2021 (czw-pt)
Czas: g. 9:00-13:00 w tym jedna krótka przerwa
Liczba osób: max 6 + ja
Materiały szkoleniowe: zostaną wysłane do Ciebie kurierem lub do paczkomatu
Miejsce: Teamsy (jeśli ich nie masz, możesz połączyć się, dołączając do spotkania przez przeglądarkę, ale gdy uruchomię prezentację, nie będziesz mnie widzieć)
Cena: 1400 zł + VAT (1300 zł + VAT dla newsletterowiczów*)
Co jest potrzebne: dobre łącze internetowe
Zgłoszenia: daj znać mailem, podeślę Ci wtedy formularz zgłoszeniowy (kontakt)
*niższą cenę proponuję osobom zapisanych do newslettera; daj mi tylko znać w mailu, że go czytasz; do listy mailingowej newslettera możesz zapisać się tutaj i przy okazji odebrać bezpłatny ebook; subskrybent newslettera bloga = uczestnik szkolenia
Co zawiera cena:
• udział w szkoleniu online
• dużo nowej wiedzy i ćwiczeń
• odpowiedzi na Twoje pytania
• obszerne materiały szkoleniowe
Chcesz wiedzieć więcej? Czytaj dalej...
Cześć, tu Maja z bloga Komunikacja wewnętrzna od kuchni. Ruszam z moim kolejnym szkoleniem, podczas którego będziemy wspólnie zgłębiać tajniki robienia badań wśród pracowników. Całe moje nowe szkolenie poświęcone jest organizacji audytu komunikacji wewnętrznej w firmie. Opowiadać będę o tym, jak zorganizować badanie jakościowe (wywiady indywidualne, grupy fokusowe, inne) i badanie jakościowe (ankiety drukowane i/lub papierowe).
Zdradzę również, jak przeprowadzam desk research, czyli analizę narzędzi komunikacji – dla mnie to integralna część audytu. Podpowiem, jak zwiększyć frekwencję podczas badania i na co zwrócić uwagę, planując kampanię przed badaniem i po nim. Będzie też dużo podpowiedzi, jak ułożyć pytania i prowadzić każdy z modułów badania.
A do tego ćwiczenia, dyskusja i wymiana doświadczeń z innymi uczestnikami szkolenia.
Obszerne materiały drukowane wyślę do Ciebie kurierem lub do paczkomatu.
Czy to szkolenie jest dla Ciebie?
Czy wiesz:
• jakie są metody diagnozowania komunikacji wewnętrznej?
• czym różnią się PAPI, CAWI i IDI?
• czym jest desk research i primary research?
• dlaczego nie ma sensu przepytywać 100 pracowników w ramach badania jakościowego?
• jak pytać pracowników podczas wywiadów jakościowych, by dowiedzieć się jak najwięcej?
• jak podnieść frekwencję podczas badania ankietowego?
• dlaczego metryczka w ankiecie powinna być na końcu?
• dlaczego lepiej w skali odpowiedzi użyć „nie mam zdania” zamiast „nie wiem”?
• jakich narzędzi użyć do analizy wyników?
• jak odczytywać wyniki z badania i wyciągać na ich podstawie wnioski?
• dlaczego ważne jest zorganizowanie kampanii informacyjnej po badaniu a nie tylko przed nim?
Jeśli nie, to zapraszam na moje szkolenie na temat tego, jak zorganizować badanie stanu komunikacji wewnętrznej w firmie.
Program naszego spotkania:
1. Diagnoza i ewaluacja komunikacji wewnętrznej
2. Planowanie audytu komunikacji wewnętrznej:
• przedmiot i zakres badania
• wybór metod
• czas badania
• kampania przed i po badaniu
• wybór wykonawcy
3. Organizacja badania:
• badanie jakościowe
• badanie ilościowe
• analiza narzędzi (desk research)
4. Zakończenie badania:
• wnioski z badania i raport
• kampania po badaniu
Po szkoleniu będziesz wiedzieć:
• jakie techniki warto zastosować, by zdiagnozować komunikację wewnętrzną w firmie
• jak zorganizować wywiady indywidualne, grupowe i inne w ramach badania jakościowego
• o co i jak pytać pracowników w wywiadach, a na co zwrócić uwagę podczas rozmów z kadrą kierowniczą
• jak zorganizować badanie ilościowe w formie ankiet
• jak układać pytania do ankiety i skąd wziąć pytania
• kiedy wybrać ankiety drukowane
• jakich narzędzi użyć do organizacji badania ankietowego
• jak zwiększyć frekwencję
• kiedy najlepiej zorganizować badanie
• jak wyciągać wnioski z otrzymanych w badaniu wyników
• jak opracować kampanię przed badaniem i co powinno być w kampanii po badaniu
Dla kogo jest to szkolenie:
• dla osób, które odpowiadają za komunikację wewnętrzną w firmie
• dla osób, które chcą pogłębić swoją wiedzę o badaniu komunikacji wewnętrznej
• dla osób, które chcą samodzielnie przeprowadzić badanie wśród pracowników
• dla osób, które chcą nauczyć się diagnozować komunikację wewnętrzną za pomocą audytu
Masz wątpliwości, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Zadzwoń do mnie lub napisz maila teraz (kontakt).
Kim jestem
Nazywam się Maja Biernacka. Jestem praktykiem komunikacji wewnętrznej. Komunikacją zajmuję się od 2002 r. Od 2015 r. prowadzę firmę bee DIFFERENT specjalizującą się w tym obszarze i piszę bloga Komunikacja wewnętrzna od kuchni. Wspieram firmy w usprawnianiu komunikacji wewnętrznej – szkolę, realizuję audyty, opracowuję strategie i pomagam wdrażać narzędzia. Wśród klientów mojej firmy są m.in. Volkswagen, Lidl, Gatehouse UK i Budimex. Szkolę się w Polsce i za granicą. Więcej o mnie.
Moje audyty
W ciągu kilku lat prowadzenia mojej firmy zrealizowałam audyty dla poniższych firm:
Analizy narzędzi (desk research) w ramach audytów przeprowadziłam dla:
Spotkajmy się na pierwszej edycji tego szkolenia
Szkolenie online: Audyt komunikacji wewnętrznej
Kiedy: 1-2 lipca 2021 (czw-pt)
Czas: g. 9:00-13:00 w tym jedna krótka przerwa
Liczba osób: max 6 + ja
Materiały szkoleniowe: zostaną wysłane do Ciebie kurierem lub do paczkomatu
Miejsce: Teamsy (jeśli ich nie masz, możesz połączyć się, dołączając do spotkania przez przeglądarkę)
Cena: 1400 zł + VAT (1300 zł + VAT dla newsletterowiczów*)
Co jest potrzebne: dobre łącze internetowe
Zgłoszenia: daj znać mailem, podeślę Ci wtedy formularz zgłoszeniowy (kontakt)
*niższą cenę proponuję osobom zapisanych do newslettera; daj mi tylko znać w mailu, że go czytasz; do listy mailingowej newslettera możesz zapisać się tutaj i przy okazji odebrać bezpłatny ebook; subskrybent newslettera bloga = uczestnik szkolenia
Co zawiera cena:
• udział w szkoleniu online
• dużo nowej wiedzy i ćwiczeń
• odpowiedzi na Twoje pytania
• obszerne materiały szkoleniowe
Tylko 6 miejsc
Na moich szkoleniach stacjonarnych miejsc jest 12, ale w przypadku szkolenia online tylko 6. Dlaczego? Ponieważ tak mała grupa daje każdemu szansę zadania ważnych dla niego pytań. Daj mi znać, abym zarezerwowała jedno miejsce dla Ciebie. Czekam na Twojego maila. Nie zapomnij napisać, czy czytasz mojego newslettera – dla czytelników przygotowałam zniżkę. Na newslettera możesz się zapisać tutaj i przy okazji dostaniesz ode mnie bezpłatnego ebooka o 100 narzędziach do pracy w komunikacji wewnętrznej.
Sprawdź moje inne szkolenia
Być może zainteresują Cię też inne moje szkolenia – otwarte, zamknięte w firmach, na platformie lub sesje 1:1. Szczegóły znajdziesz tutaj.
Grafiki: Przecinek.com; fot. Kasia Wołyniak Foto