Blog KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA OD KUCHNI

Szkolenie online: Planowanie komunikacji wewnętrznej – 14-15 grudnia 2020

PLANOWANIE KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ
poznaj narzędzia do tworzenia skutecznych kampanii skierowanych do pracowników

12. edycja szkolenia
- to szkolenie z podstawowych narzędzi do pracy na stanowisku specjalisty komunikacji wewnętrznej - 

Szkolenie: Planowanie komunikacji wewnętrznej – poznaj narzędzia do tworzenia skutecznych kampanii skierowanych do pracowników
Termin: 14-15 grudnia 2020 (pn-wt)
Czas: g. 9:00-12:30 w tym jedna krótka przerwa
Liczba osób: max 6 + ja
Materiały szkoleniowe: wysyłam drukowane materiały kurierem do uczestników wraz z certyfikatami; a po szkoleniu mailem otrzymasz jeszcze 10 szablonów do pracy, które będą omawiane na szkoleniu
Miejsce: Skype; ewentualnie Teamsy, jeśli wszyscy będą je mieli
Cena: 900 zł + VAT (800 zł + VAT dla newsletterowiczów*)
Co jest potrzebne: szybki internet
Zgłoszenia: daj znać mailem, podeślę Ci wtedy formularz zgłoszeniowy (kontakt)

*niższą cenę proponuję osobom zapisanych do newslettera; daj mi tylko znać w mailu, że go czytasz; do listy mailingowej newslettera możesz zapisać się tutaj i przy okazji odebrać bezpłatny ebook; subskrybent newslettera bloga = uczestnik szkolenia

Co zawiera cena:
• udział w szkoleniu online
• obszerne drukowane materiały, które wyślę kurierem
• szablony do konstruowania matryc narzędzi, grup docelowych i planów komunikacji wewnętrznej (rocznych, bieżących; także w wersji elektronicznej)
• odpowiedzi na Twoje pytania – będę do Twojej dyspozycji
• nową dawkę wiedzy i wymianę doświadczeń

Program szkolenia
1. Elementy składowe planów komunikacji – omówienie ich elementów i dobrych praktyk
2. Zasady budowania person i matrycy odbiorców (audience matrix) – opracowanie charakterystyk grup docelowych planowanych działań komunikacyjnych
3. Konstruowanie matrycy narzędzi komunikacji wewnętrznej i jej wpływ na tworzenie planów komunikacji
4. Rodzaje planów komunikacji wewnętrznej i zasady ich tworzenia
5. Analiza przykładowych szablonów do konstruowania planów komunikacji wewnętrznej
6. Analiza gotowych kampanii, które powstały z użyciem ww. szablonów

Chcesz poznać szczegóły? Czytaj dalej...

Cześć!
Masz czas na porządne zaplanowanie Twoich komunikacyjnych działań?
Masz narzędzia do sprawnego budowania planów kampanii skierowanych do pracowników?
Czy inne zespoły szanują Twój czas i pracę i zgłaszają się do Ciebie z zapasem czasu, który jest dla Ciebie niezbędny do przemyślenia i skonstruowania planu komunikacji ich tematu?
Czy wszystkie komunikacyjne działania różnych zespołów skierowane do pracowników są zebrane w Twojej firmie w jednym miejscu, by móc łatwo nimi zarządzać i je koordynować?

Jeśli zdecydowanie za często Twoja odpowiedź brzmiała NIE, nie martw się, znam na to sposób. I to jaki prosty!

Planuj z głową i z szablonami
Mam rozwiązanie, które ułatwi Ci pracę. Nie tylko ją przyspieszy, ale i poprawi jej efekty. Dzięki temu rozwiązaniu:
•    zaczniesz planować skutecznie swoje komunikacyjne działania
•    zaoszczędzisz czas
•    odpowiesz na kluczowe pytania
•    będziesz wiedzieć, jak skoordynować komunikację wszystkich zespołów, które kierują swoje przekazy do pracowników
•    i jest coś jeszcze – to rozwiązanie pomoże Ci budować Twoją pozycję w firmie jako partnera w komunikacji dla innych osób i zespołów, a nie tylko wykonawcę ich zleceń

Zastanawiasz się, jakie magiczne rozwiązanie kryje się za tym? Nic skomplikowanego. To moje matryce i tabelki, których używam do planowania kampanii dla pracowników i którymi podzielę się z Tobą. Omówimy je wspólnie, pokaże Ci konkretne casy z ich użyciem (gotowe kampanie), a po szkoleniu wyślę wszystkie szablony do Ciebie w wersji edytowalnej.

Będą to moje szablony do opracowania planów rocznych, kwartalnych i takie do bieżących działań. A do tego kilka innych szablonów do pogłębiania Twojej wiedzy o odbiorcach, do których kierujesz te komunikacyjne działania i o narzędziach, za pomocą których do nich docierasz.
Nie umiem na co dzień pracować bez tych szablonów. I naprawdę nie wiem, jak inni śmigają bez nich. To dopiero jest dla mnie magia.
Ale Ty nie musisz się tak męczyć. Przyjdź, poznaj moje narzędzia i korzystaj z tych samych matryc co ja podczas mojej pracy z klientami.

Twoja apteczka z narzędziami
Każdy zawód ma swoje narzędzia do pracy. Specjaliści komunikacji wewnętrznej też. Pomagają nam łatwiej i skuteczniej zarządzać naszą pracą. Poza tym gdy ich używamy, pokazujemy innym, że działamy profesjonalnie, że mamy wiedzę i doświadczenie w projektowaniu komunikacyjnych działań, że dysponujemy narzędziami i technikami służącymi do tego. Planowanie komunikacji to nasza codzienność. Nie uciekniemy od tego – zacznij to robić skuteczniej i szybciej z moją pomocą.

Nie planujesz? Odbierasz sobie szansę na lepsze efekty. STOP!
Jeśli Twoja codzienna praca w komunikacji wewnętrznej to tylko (lub w większości) działania ad hoc, czyli na zasadzie, co wpadnie, tym się zajmujesz – to  czas najwyższy przejść na wyższy poziom wtajemniczenia. Podnieś swoje kompetencje, wyposaż się w proste narzędzia i zacznij wdrażać je w swojej pracy. Zobaczysz, że planowanie kampanii skierowanych do pracowników wcale nie jest skomplikowane, czasochłonne i trudne.
Wchodzisz w to? A może zastanawiasz się, dlaczego niby to ja miałabym Ci to wszystko pokazać?

Jestem praktykiem i fanką komunikacji wewnętrznej
Poniżej znajdziesz opinie wystawione przez uczestników tego szkolenia. Średnia ocena tego szkolenia – a sprawdzam to skrupulatnie za pomocą ankiet po każdym szkoleniu – to ponad 5 na 6 punktów możliwych.  

W ciągu 5 lat prowadzenia mojej firmy przeszkoliłam ponad 560 osób. W moich szkoleniach udział wzięli m.in.:

Dlaczego uczestnicy oceniają to szkolenie tak wysoko? Dlaczego wracają potem na kolejne moje szkolenia? Myślę, że sukces to zbiór kilku kwestii:

1.    Jestem praktykiem. Nie szkolę, bazując tylko na wiedzy książkowej. Na co dzień wspieram firmy w usprawnianiu komunikacji wewnętrznej. Każdego roku dokładam do swojego portfolio kilka kolejnych warsztatów, podczas których buduję z firmami plany komunikacji wewnętrznej.

2.    Wciąż się uczę. Dużo czytam, oglądam webinary, chodzę na szkolenia i konferencje. Także za granicą, aby wciąż poszerzać swoją wiedzę. Doszkalam się w brytyjskich Chartered Institute of PR i Institute of Internal Communication.

3.    Poświęciłam 3 miesiące na stworzenie tego szkolenia i opracowanie materiałów drukowanych dla Ciebie, dzięki czemu zabierzesz ze sobą do firmy konkrety, do których możesz wrócić. W tym 10 szablonów (tabel i matryc), które dostaniesz także w wersji edytowalnej.

4.    Wciąż udoskonalam moje szablony i tworzę nowe. Wszystko po to, aby pomagać innym specjalistom komunikacji wewnętrznej w szybkim i skutecznym tworzeniu kampanii.  

Kim jestem?
Nazywam się Maja Biernacka. Komunikacją zajmuję się od 2002 r. Jestem praktykiem komunikacji wewnętrznej. Od 2015 r. prowadzę firmę bee DIFFERENT specjalizującą się w tym obszarze i piszę bloga Komunikacja wewnętrzna od kuchni. Wspieram firmy w usprawnianiu komunikacji wewnętrznej – szkolę, realizuję audyty, opracowuję strategie i pomagam wdrażać narzędzia. Wśród klientów mojej firmy są m.in. Volkswagen, Lidl, Gatehouse UK, OLX i Bricomarche. Więcej informacji o mnie znajdziesz tutaj.

Długa lista korzyści
Co da Ci to szkolenie? Lista korzyści jest naprawdę długa:
•    wskazówki i podpowiedzi, jak technicznie szybko opracować plan dla kampanii skierowanej do pracowników, także w zespole, razem z interesariuszami
•    wiedzę, jak konstruować plan, na jakie elementy zwrócić uwagę, na jakie pytania odpowiedzieć
•    podejrzysz, jak robię to ja, a po szkoleniu będziesz korzystać z tych samych matryc i tabel co ja podczas mojej pracy z klientami
•    wyposażysz się w niezbędne narzędzia do codziennego skutecznego planowania (aż 10 szablonów)
•    pozwolą Ci one przyspieszyć Twoją pracę, zapanować nad chaosem i uporządkować komunikację wewnętrzną w firmie
•    mając narzędzia do pracy w tym zawodzie, zaczniesz budować swoją pozycję partnera w komunikacji w firmie
•    i finalny efekt – zyskasz wyższą skuteczność realizowanych działań, ponieważ będą przemyślane i przeanalizowane
•    podczas szkolenia jestem do Twojej dyspozycji i chętnie odpowiem na Twoje pytania

Ale czy to zadziała?
Czy wiedza, którą się dzielę jest pomocna? Czy te szablony faktycznie są przydatne? Niech miarą sukcesu moich szkoleń będą liczne osoby (z całej Polski), które wracają na moje kolejne szkolenia i firmy, które po wizycie na szkoleniu zapraszają mnie do współpracy projektowej. Poza tym wciąż dostaję od osób, które były na moich szkleniach informacje, że działają, piszą strategię, korzystają z szablonów i opracowują plany komunikacji.

Sprawdź program naszego spotkania
1. Elementy składowe planów komunikacji – omówienie ich elementów i dobrych praktyk
2. Zasady budowania person i matrycy odbiorców (audience matrix) – opracowanie charakterystyk grup docelowych planowanych działań komunikacyjnych
3. Konstruowanie matrycy narzędzi komunikacji wewnętrznej i jej wpływ na tworzenie planów komunikacji
4. Rodzaje planów komunikacji wewnętrznej i zasady ich tworzenia
5. Analiza przykładowych szablonów do konstruowania planów komunikacji wewnętrznej
6. Analiza gotowych kampanii, które powstały z użyciem ww. szablonów

W sumie analiza 10 szablonów, które przydadzą Ci się w codziennej pracy.
Będzie trochę niezbędnej teorii, case’y i dużo narzędzi do pracy. I wszystko przećwiczymy.
Każdy uczestnik otrzymuje też drukowane, obszerne materiały szkoleniowe wraz z 10 szablonami (tabelami i matrycami). A po szkoleniu wyślę szablony do Ciebie w wersji edytowalnej.

Po szkoleniu będziesz wiedzieć:
•    jak zidentyfikować i charakteryzować grupy docelowe – za pomocą person i matrycy odbiorców  
•    jak zbudować matrycę narzędzi komunikacji wewnętrznej i jak z nią pracować
•    jakie elementy powinien mieć dobry plan komunikacji kampanii skierowanej do pracowników
•    jak stworzyć różnego rodzaju plany komunikacji wewnętrznej (roczne, bieżące) i jak z nimi pracować na co dzień
•    jak zapanować nad chaosem komunikacyjnym, gdy każdy zespół w firmie sam planuje i realizuje swoje komunikacyjne działania

Kolejna edycja online

Termin: 14-15 grudnia 2020 (pn-wt)
Czas: g. 9:00-12:30 w tym jedna krótka przerwa
Liczba osób: max 6 + ja
Materiały szkoleniowe: wysyłam drukowane materiały kurierem do uczestników wraz z certyfikatami; a po szkoleniu mailem otrzymasz jeszcze 10 szablonów do pracy, które będą omawiane na szkoleniu
Miejsce: Skype; ewentualnie Teamsy, jeśli wszyscy będą je mieli
Cena: 900 zł + VAT (800 zł + VAT dla newsletterowiczów*)
Co jest potrzebne: szybki internet
Zgłoszenia: daj znać mailem, podeślę Ci wtedy formularz zgłoszeniowy (kontakt)

Co zawiera cena:
• udział w szkoleniu online
• obszerne drukowane materiały, które wyślę kurierem
• szablony do konstruowania matryc narzędzi, grup docelowych i planów komunikacji wewnętrznej (rocznych, bieżących; także w wersji elektronicznej)
• odpowiedzi na Twoje pytania – będę do Twojej dyspozycji
• nową dawkę wiedzy i wymianę doświadczeń

Masz wątpliwości, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Zadzwoń do mnie lub napisz maila teraz (kontakt).  

Tylko 6 miejsc
Na moich szkoleniach stacjonarnych miejsc jest 12, ale w przypadku szkolenia online tylko 6. Mam nadzieję, że tak mała grupa da każdemu szansę zadania ważnych dla niego pytań. Daj mi znać, abym zarezerwowała jedno dla Ciebie.

Czekam na Twojego maila. Nie zapomnij napisać, czy czytasz mojego newslettera – dla czytelników przygotowałam zniżkę. Na newslettera możesz się zapisać tutaj i przy okazji dostaniesz ode mnie bezpłatnego ebooka o angażowaniu pracowników w komunikację wewnętrzną. W odpowiedzi na Twojego maila z chęcią udziału w szkoleniu podeślę Ci do wypełnienia krótki formularz. Gdy tylko go wypełnisz i odeślesz, koniec! Widzimy się już wkrótce na szkoleniu.  

Liczba miejsc jest ograniczona
Tylko proszę, nie czekaj z zapisaniem się do ostatnich dni przed szkoleniem, kiedy na Facebooku bloga lub moim LinkedInie zobaczysz komunikat, że zostały już ostanie miejsca. Najgorsze w mojej pracy to odpisywać Wam: przykro mi, ale nie ma już miejsc, zapraszam na kolejną edycję.  

Zdobądź nową wiedzę
To co? Widzimy się wkrótce? Spotkajmy się, aby porozmawiać o planowaniu komunikacji w gronie  praktyków takich jak Ty. Naucz się, jak konstruować plany komunikacji dla kampanii skierowanych do pracowników. Wzmocnij swoją pewność w planowaniu komunikacji. I wymieniaj się doświadczeniami i wiedzą ze mną i innymi uczestnikami szkolenia.
Do zobaczenia!
Napisz do mnie, aby zarezerwować miejsce dla siebie.

Sprawdź moje inne szkolenia
Być może zainteresują Cię też inne moje szkolenia – otwarte, zamknięte w firmach lub sesje 1:1. Szczegóły znajdziesz tutaj.

******

Sprawdźcie też:
Facebooka bloga @blogkwok,  LinkedIn (zapraszam do sieci kontaktów) i na Twittera @maja_biernacka
szkolenia otwarte z komunikacji wewnętrznej (także online)
• newsletter – zapisz się tutaj i odbierz bezpłatnego ebooka

Grafiki: Przecinek.com; fot.: Katarzyna Wołyniak