Kolejny konkurs, który chciałabym Wam polecić. Tym bardziej, że będę w jego jury (Ula Radzińska, dziękuję za zaproszenie!). To Power of Content Marketing Awards organizowany przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska.
Jest aż 48 kategorii konkursowych, a wśród nich te dotyczące naszej komunikacji wewnętrznej:
• Publikacja jednorazowa (raporty, publikacje o firmie)
• Magazyn dla pracowników, nakład do 1 000 egz.
• Magazyn dla pracowników, nakład powyżej 1 000 egz.
• Magazyn elektroniczny dla pracowników
• Newsletter dla pracowników
• Portal dla pracowników
• Aplikacja mobilna dla pracowników
• Korporacyjna komunikacja video
• Infografika jako narzędzie komunikacji
• Publikacja dla pracowników – człowiek – artykuły o ludziach w firmach
• Publikacja dla pracowników – firma – artykuły o firmie/produkcie/usłudze
• Publikacja dla pracowników – wydarzenie – relacje z firmowych eventów
Czas na przesłanie zgłoszeń macie do 10 marca.
Celem konkursu jest promowanie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketingowych. W konkursie oceniane będą projekty digitalowe i drukowane. Do laureatów powędrują złote, srebrne i brązowe odznaczenia.
Prace oceniać będzie jury złożone z ekspertów w dziedzinie content marketingu, public relations, projektowania prasowego, typografii, fotografii, grafiki oraz dziennikarstwa.
Więcej informacji znajdziecie na stronie konkursu. Do dzieła!
Zdjęcie i grafika: Stowarzyszenie Content Marketing Polska