Blog KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA OD KUCHNI

Zgłoś publikację w Konkursie Biuletynów Firmowych Agape 2019

Ruszyła właśnie 19. już edycja Konkursu Biuletynów Firmowych organizowanego przez Agape – agencję custom publishing. W tym roku jest trochę nowości – nowe osoby w jury (w tym ja; Tomasz Kościelny, dziękuję jeszcze raz za zaproszenie) oraz nowe kategorie.

Na nadsyłanie prac macie czas do 19 lipca 2019. Kategorii konkursowych jest mnóstwo – odszukajcie najbliższą Wam i do dzieła. Może to być biuletyn wewnętrzny, zewnętrzny, jednorazowe wydawnictwo, blog, portal, newsletter czy projekt content marketingowy. Czekamy na prace zarówno drukowane, jak i elektroniczne. Wszystkie niezbędne informacje o konkursie znajdziecie tutaj. https://agape.com.pl/konkurs-biuletynow-firmowych/

Na co zwraca uwagę jury?
To nie pierwszy raz, kiedy będę w jury konkursu, dlatego chciałabym zwrócić Waszą uwagę na zgłoszenia, które przygotujecie. Aby wziąć udział w konkursie, musicie wypełnić formularz zgłoszeniowy. I tu moja podpowiedź – zróbcie to dobrze, nawet bardzo dobrze i dokładnie. To ważny dokument dla jurorów. Słaby opis, który nie pozwoli nam dobrze poznać projektu, wpływa na naszą ocenę. My nie wiemy, jakie cele ma Wasz projekt, do kogo jest kierowany itp. Napiszcie nam o tym dokładnie. To nie jest konkurs domysłów. O projekcie wiemy tyle, ile nam napiszecie. Dlatego jeśli w zgłoszeniu są pojedyncze słowa czy zdania, to nasza wiedza będzie tylko na takim poziomie i to weźmiemy pod uwagę, oceniając. Polecam poświęcić czas na ten opis. To powinna być wizytówka Waszego projektu, która przekona nas, że to właśnie Wasz projekt jest najlepszy.

Kto będzie oceniać?

W jakich kategoriach można zgłaszać prace?

DRUKOWANE:
• biuletyn wewnętrzny (dla pracowników);
• biuletyn zewnętrzny (dla klientów, partnerów, mediów);
• biuletyn instytucji;
• projekt jednorazowy biuletynu (wydania specjalne biuletynu, dodatki do biuletynów);
• projekt jednorazowy korporacyjny (raporty roczne, raporty CSR, publikacje o firmie, publikacje jubileuszowe, inne projekty korporacyjne).

ELEKTRONICZNE:
• biuletyn wewnętrzny (dla pracowników)
 formy: newsletter, html, intranet, pdf, flashbook/flipbook, aplikacja mobilna, inne;
• biuletyn zewnętrzny (dla klientów, partnerów, mediów)
formy: newsletter, html, intranet, pdf, flashbook/flipbook, aplikacja mobilna, inne;
• biuletyn instytucji
formy: newsletter, html, intranet, pdf, flashbook/flipbook, aplikacja mobilna, inne;
• portal/intranet dla pracowników
formy: intranet, www, inne;
• portal/extranet dla klientów, partnerów
formy: intranet, www, inne;
• blog tematyczny
formy: www, inne;
• projekt jednorazowy biuletynu
(wydania specjalne biuletynu, dodatki do biuletynów);
formy: html, pdf, flashbook/flipbook, inne;
• projekt jednorazowy korporacyjny
(raporty roczne, raporty CSR, publikacje o firmie, publikacje jubileuszowe);
formy: html, pdf, flashbook/flipbook, inne;
• projekt multimedialny wewnętrzny (dla pracowników)
formy: wideo korporacyjne, wideobiuletyn;
• projekt multimedialny zewnętrzny (dla klientów, partnerów, mediów)
formy: wideo korporacyjne, wideobiuletyn;
• projekt content marketingowy dla klientów/partnerów;
• projekt content marketingowy dla pracowników.

Więcej informacji
Więcej informacji o konusie znajdziecie na stronie Agape. Do dzieła i już życzę Wam powodzenia!

******

Sprawdźcie też:
Facebooka bloga i LinkedIn (zapraszam do sieci kontaktów)
szkolenia otwarte z komunikacji wewnętrznej
• newsletter – raz w tygodniu z nowym wpisem (zapisy – prawa kolumna bloga)

Grafiki: Agape