Blog KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA OD KUCHNI

Weź udział w konkursie Power of Content Marketing Awards

Kolejny konkurs, który chciałabym Wam polecić. Tym bardziej, że będę w jego jury (Ula Radzińska, dziękuję za zaproszenie!). To Power of Content Marketing Awards organizowany przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska.

Jest aż 48 kategorii konkursowych, a wśród nich te dotyczące naszej komunikacji wewnętrznej:
•    Publikacja jednorazowa (raporty, publikacje o firmie)
•    Magazyn dla pracowników, nakład do 1 000 egz.
•    Magazyn dla pracowników, nakład powyżej 1 000 egz.
•    Magazyn elektroniczny dla pracowników
•    Newsletter dla pracowników
•    Portal dla pracowników
•    Aplikacja mobilna dla pracowników
•    Korporacyjna komunikacja video
•    Infografika jako narzędzie komunikacji
•    Publikacja dla pracowników – człowiek – artykuły o ludziach w firmach
•    Publikacja dla pracowników – firma – artykuły o firmie/produkcie/usłudze
•    Publikacja dla pracowników – wydarzenie – relacje z firmowych eventów

Czas na przesłanie zgłoszeń macie do 10 marca.

Celem konkursu jest promowanie wysokich standardów w tworzeniu polskich projektów content marketingowych. W konkursie oceniane będą projekty digitalowe i drukowane. Do laureatów powędrują złote, srebrne i brązowe odznaczenia.
Prace oceniać będzie jury złożone z ekspertów w dziedzinie content marketingu, public relations, projektowania prasowego, typografii, fotografii, grafiki oraz dziennikarstwa.
Więcej informacji znajdziecie na stronie konkursu. Do dzieła!

Zdjęcie i grafika: Stowarzyszenie Content Marketing Polska