Uniwersytet Łódzki poszukuje Specjalisty ds. relacji z mediami. Elementy komunikacji wewnętrznej też się pojawiają w tym ogłoszeniu i wiem też, że na tym stanowisku będziecie ściśle współpracować z zastępcą dyrektora ds. komunikacji wewnętrznej. Jeśli potrzebujecie zmiany i nowych wyzwań, koniecznie sprawdźcie szczegóły poniżej.
Asiu, dziękuję za podesłanie Waszej oferty - powodzenia w rekrutacji. Jeśli też chcecie zamieścić bezpłatnie Wasze ogłoszenie rekrutacyjne na moim blogu, zapraszam do kontaktu.
Data publikacji: 27.07.2021
Aktualne do: 11.08.2021
***
Specjalista ds. relacji z mediami
Uniwersytet Łódzki, Łódź
Jeśli:
• chcesz wyznaczać kierunki w komunikacji nauki, współtworzyć i realizować projekty komunikacyjne dla jednej z najważniejszych uczelni wyższych w Polsce,
• masz co najmniej 3 lata doświadczenia w agencji PR, mediach lub dziale komunikacji w firmie/organizacji,
• masz dobre relacje z mediami ogólnopolskimi i lokalnymi oraz swobodnie nawiązujesz nowe kontakty i poszerzasz swoją bazę kontaktów (blogi media ogólnopolskie, naukowe, kulturalne, biznesowe),
• piszesz ciekawe i merytoryczne treści w języku polskim,
• posługujesz się swobodnie językiem angielskim,
• znasz narzędzia z pakietu Microsoft 365 lub chcesz się ich nauczyć,
• lubisz dynamiczne środowisko pracy, doskonale radzisz sobie z priorytetyzacją zadań́ i potrafisz terminowo realizować swoje zadania,
• jesteś osobą samodzielną, zorientowaną na cel,
• widzisz siebie w dużym zespole o różnorodnych zadaniach,
• bliskie są ci wartości takie jak odwaga, ciekawość, zaangażowanie, współpraca i szacunek
to Centrum Promocji Uniwersytetu Łódzkiego jest miejscem, gdzie uwolnisz umysł i rozwiniesz skrzydła.
Jakie zadania czekają na Ciebie?
• nawiązywanie i prowadzenie relacji z redakcjami mediów ogólnopolskich i lokalnych oraz z blogerami i influencerami,
• tworzenie treści dopasowanych do potrzeb wielokanałowej komunikacji, przede wszystkim materiałów dla mediów,
• bieżący kontakt z pracownikami naukowymi i administracyjnymi uczelni,
• realizacja strategii komunikacji z kluczowymi grupami docelowymi Uniwersytetu Łódzkiego: studentami, doktorantami, absolwentami, pracownikami, kandydatami,
• współtworzenie taktyk komunikacyjnych dla kluczowych przedsięwzięć i tematów realizowanych na Uniwersytetu Łódzkiego,
• współpraca z rzecznikiem prasowym i zespołem odpowiedzialnym za komunikację Uniwersytetu Łódzkiego w mediach, mediach społecznościowych, własnych kanałach komunikacji,
• stałe rozwijanie swoich kompetencji w zakresie relacji z mediami, social mediów, marketingu treści,
• dzielenie się wiedzą z zespołem Centrum Promocji.
Co oferujemy?
• pracę w instytucji o ugruntowanej pozycji na rynku, gwarantującej stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
• wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji,
• pracę z zespołem specjalistów z różnych obszarów, od których z pewnością wiele się nauczysz,
• realny wpływ na kształt i efekt prowadzonej przez Uniwersytet Łódzki komunikacji,
• możliwość udziału w wyjazdach zagranicznych, np. Erasmus+,
• bogaty pakiet socjalny (m.in. trzynasta pensja, karta sportowo-rekreacyjna, ubezpieczenie na życie i NNW, prywatna opieka medyczna, dofinansowania wyjazdów wakacyjnych i udziału w wydarzeniach kulturalnych, dofinansowania do przedszkoli, preferencyjne warunki dostępu do Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego).
Etapy procesu rekrutacyjnego:
• zbieranie aplikacji – od 23 lipca do 11 sierpnia 2021 r.
• kontakt z kandydatami wyłonionymi do II etapu – od 12 do 16 sierpnia 2021 r.
• rozmowy kwalifikacyjne i realizacja zadania rekrutacyjnego – od 17 do 25 sierpnia 2021 r.
• decyzja – do 30 sierpnia 2021 r.
Oferty zawierające:
• CV,
• próbkę treści (przykładową informację prasową),
• TOP 10 wypracowanych w ciągu ostatnich 12 miesięcy publikacji (screeny/linki)
• prosimy kierować na adres e-mail: promocja@uni.lodz.pl w terminie od 23.07.2021 r. do 11.08.2021 r.
Zastrzegamy sobie prawo przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych tylko z wybranymi osobami.
******
Ta oferta została przygotowana przez Uniwersytet Łódźki. Jeśli też chcecie zamieścić Wasze ogłoszenie rekrutacyjne na moim blogu, sprawdźcie szczegóły bezpłatnej oferty - Oferty pracy w komunikacji na blogu.
******
Sprawdźcie też:
• Facebooka bloga @blogkwok, LinkedIn (zapraszam do sieci kontaktów) i na Twittera @maja_biernacka
• szkolenia otwarte z komunikacji wewnętrznej (także online)
• newsletter – zapisz się tutaj i odbierz bezpłatnego ebooka
Grafika: Przecinek.com; UŁ