Blog KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA OD KUCHNI

Szkolenie zamknięte: Jak pisać skuteczniej w komunikacji wewnętrznej

Oprócz szkoleń otwartych (sprawdźcie kalendarz kolejnych szkoleń) swojej ofercie mam także szkolenie zamknięte dla firm ze skutecznego pisania. Prowadzę je dla osób, które komunikują się masowo z pracownikami, na co dzień wysyłając do nich komunikaty emailem, publikując w gazecie wewnętrznej czy w intranecie. Ale są to osoby, które nie zajmują się pisaniem zawodowo i nigdy nie uczyły się, jak pisać takie komunikaty. Mogą to być np. osoby z działu IT, kard, finansów, BHP itp. Dlaczego to szkolenie jest tylko dla tej grupy? Ponieważ jest na podstawowym poziomie. Osoby z działów PR, HR czy komunikacji wewnętrznej zazwyczaj tę wiedzę już mają. Sprawdźcie program poniżej.

Temat szkolenia: Jak pisać skuteczniej w komunikacji wewnętrznej

Poziom szkolenia: podstawowy

Dla kogo jest to szkolenie:
•    dla osób, które komunikują się pisemnie z pracownikami (poprzez emaila, w gazecie, intranecie itd.), ale nie pracują bezpośrednio w komunikacji wewnętrznej
•    dla osób, które chcą zdobyć podstawową wiedzę o zasadach skutecznego pisania
•    dla osób zaczynających swoją przygodę z komunikacją wewnętrzną

Rodzaj szkolenia: zamknięte, w siedzibie klienta lub wskazanym przez niego miejscu

Forma spotkania: spotkanie prowadzone w oparciu o prezentację; teoria, przykłady oraz liczne ćwiczenia, które mogą być dopasowane do sytuacji danej firmy

Materiały szkoleniowe: uczestnicy otrzymują drukowane materiały z teorią i ćwiczeniami

Liczba uczestników: max 12

Program:
1.    Trendy w komunikowaniu słowem pisanym
2.    Profil czytelnika
3.    Podstawowe zasady projektowania tekstów (forma)
4.    Podstawowe zasady tworzenia tekstów (m.in. słowa kluczowe, język korzyści)
5.    Struktura tekstu (odwrócona piramida):
     •    zasady konstruowania tytułów
     •    tworzenie poprawnych wprowadzeń (lead)
     •    elementy składowe rozwinięcia (body)
     •    zasady konstruowania zakończeń
6.    Elementy wizualne – obrazowanie i uwiarygodnianie
7.    Komunikowanie obszernych treści (raportów, regulaminów)
8.    Zasady komunikacji emailowej
9.    Dobieranie projektu tekstu do miejsca publikacji
10.    Budowanie schematów komunikatów

Program może ulec modyfikacji w zależności od oczekiwań zamawiającego.

Cena: uzależniona od liczby uczestników i finalnej wersji programu

Współpraca: jeśli jesteście zainteresowani szczegółami, zapraszam do kontaktu – przygotuję ofertę wraz z wyceną (kontakt)

 



Zostaw komentarz!