Aktualne terminy tego szkolenia i innych moich warsztatów znajdziesz tutaj. Prowadzę także szkolenia zamknięte i sesje indywidualne. Szczegóły znajdziesz w części #szkolenia.
Cel szkolenia: po jego zakończeniu będziesz wiedzieć, jak zbudować pełną strategię komunikacji wewnętrznej
Podczas szkolenia przejdziemy przez wszystkie poniższe szczeble drabiny strategii komunikacji wewnętrznej (grafika poniżej, pisałam też o niej tutaj).
Poziom: dla początkujących i średnio zaawansowanych
Plan szkolenia:
1. Wprowadzenie do komunikacji wewnętrznej
2. Etapy budowania strategii komunikacji wewnętrznej w firmie (diagnoza, planowanie, realizacja, ewaluacja)
3. Diagnoza – organizacja audytu komunikacji wewnętrznej
4. Planowanie strategii – charakterystyka grup docelowych (tworzenie person), wybór i definiowanie celów komunikacji
5. Realizacja – dobór narzędzi komunikacji wewnętrznej i sposoby angażowania w nie pracowników (m.in. gazeta, intranet, portal społecznościowy, ambasador projektu, skrzynka pytań, podręcznik dla pracownika)
6. Realizacja – formy budowania wewnętrznego wizerunku firmy (przy użyciu m.in. storytellingu, content marketingu, marketingu szeptanego)
7. Ewaluacja – sposoby mierzenia skuteczności i efektywności działań komunikacyjnych
A do tego przykłady działań firm oraz ćwiczenia.
Po szkoleniu będziesz wiedzieć:
• jak przeprowadzić audyt komunikacji wewnętrznej
• które narzędzia komunikacji wewnętrznej wykorzystać do skutecznego realizowania celów komunikacji wewnętrznej w firmie
• jak w interesujący sposób przekazywać informacje pracownikom
• jak włączać pracowników w komunikację wewnętrzną, by byli jej twórcami
• jak zmierzyć efekty działań komunikacyjnych
• jak zbudować strategię komunikacji wewnętrznej (otrzymasz szablon do budowania strategii)
Opinie o szkoleniach, które miałam przyjemność prowadzić:
W dotychczasowych szkoleniach udział wzięli przedstawiciele m.in. firm:
Tak warsztaty wyglądają w praktyce – ćwiczenia, dyskusje, przykłady działań firm i dużo przydatnej wiedzy: