Zapraszam na kolejne otwarte szkolenie z budowania strategii komunikacji wewnętrznej. Odbędzie się ono 4-5 czerwca 2019 w Poznaniu. To już 15. edycja.
Inne miejsca i terminy dostępne są tutaj.
Cel szkolenia: po jego zakończeniu będziesz wiedzieć, jak zbudować strategię komunikacji wewnętrznej
Podczas szkolenia przejdziemy przez wszystkie poniższe szczeble drabiny strategii komunikacji wewnętrznej (grafika poniżej, pisałam też o niej tutaj).
Poziom: dla początkujących i średnio zaawansowanych
Dla kogo jest to szkolenie:
• dla osób rozpoczynających swoją przygodę z komunikacją wewnętrzną i poszukujących wiedzy i wskazówek, jak zarządzać komunikacją w firmie
• dla specjalistów komunikacji wewnętrznej, którzy stoją przed wyzwaniem zbudowania strategii
• dla osób odpowiadających za komunikację wewnętrzną, które chcą poszerzyć wiedzę i szukają nowych inspiracji
Plan szkolenia:
1. Wprowadzenie do komunikacji wewnętrznej
2. Etapy budowania strategii komunikacji wewnętrznej w firmie (diagnoza, planowanie, realizacja, ewaluacja)
3. Diagnoza – organizacja audytu komunikacji wewnętrznej i charakterystyka grup docelowych (tworzenie person)
4. Planowanie strategii – wybór i definiowanie celów komunikacji
5. Realizacja – dobór narzędzi komunikacji wewnętrznej i sposoby angażowania w nie pracowników (m.in. gazeta, intranet, portal społecznościowy, ambasador projektu, skrzynka pytań, podręcznik dla pracownika - welcome book)
6. Realizacja – formy budowania wewnętrznego wizerunku firmy (przy użyciu m.in. storytellingu, marketingu szeptanego i wirusowego)
7. Ewaluacja – sposoby mierzenia skuteczności i efektywności działań komunikacyjnych
A do tego przykłady działań firm oraz ćwiczenia.
Zapisy i pytania: zapisy prowadzone są drogą emailową - kontakt
Jeśli macie wątpliwości, czy to szkolenie jest dla Was, czy może jednak lepiej byłoby wybrać szkolenie z planowania działań komunikacji wewnętrznej - zadzwońcie albo sprawdźcie różnice między budowaniem strategii i planu na specjalnej grafice, którą stworzyłam.
Każdy uczestnik otrzymuje drukowane, obszerne materiały szkoleniowe. Przywożę też wiele gazet wewnętrznych i podręczników dla pracowników do pooglądania i zainspirowania się tym, jak robią to inne firmy.
Po szkoleniu będziesz wiedzieć:
• jak przeprowadzić audyt komunikacji wewnętrznej
• które narzędzia komunikacji wewnętrznej wykorzystać do skutecznego realizowania celów komunikacji wewnętrznej w firmie
• jak w interesujący sposób przekazywać informacje pracownikom
• jak włączać pracowników w komunikację wewnętrzną, by byli jej twórcami
• jak zmierzyć efekty działań komunikacyjnych
• jak zbudować strategię komunikacji wewnętrznej (otrzymasz szablon do budowania strategii)
Opinie o szkoleniach, które miałam przyjemność prowadzić:
W dotychczasowych szkoleniach udział wzięli przedstawiciele m.in.:
Prowadząca szkolenie:
Maja Biernacka – komunikacją zajmuję się od 2002 r. Jestem praktykiem komunikacji wewnętrznej. Od 2015 r. prowadzę firmę bee DIFFERENT specjalizującą się w tym obszarze i piszę bloga Komunikacja wewnętrzna od kuchni. Wspieram firmy w usprawnianiu komunikacji wewnętrznej – szkolę, realizuję audyty i projekty angażujące pracowników, opracowuję strategie i wdrażam narzędzia. Wśród klientów mojej firmy są m.in. Volkswagen, Lidl, Gatehouse UK i Bricomarche. Szkolę się w Polsce i za granicą, m.in. w brytyjskim Institute of Internal Communication. Więcej o mnie.
SZKOLENIE – Poznań (edycja 14.)
Termin szkolenia: 4-5 czerwca 2019 (wt-śr)
Czas trwania szkolenia: od godz. 9 do 17 (z przerwami)
Miejsce szkolenia: Poznań, ul. Towarowa 35
Liczba uczestników: 12
Zapisy i pytania: zapisy prowadzone są drogą emailową - kontakt
Sprawdź też inne moje szkolenia - z planowania działań komunikacji wewnętrznej i z onboardingu. Kliknij po szczegóły.
Pozostałe szkolenia:
Pozostałe szkolenia otwarte: sprawdź miejsca i terminy
Sesje indywidualne: prowadzę również indywidualne sesje (stacjonarne lub online'owe), które mogą być wzbogacone o wspólne tworzenie strategii komunikacji wewnętrznej (szczegóły)
Szkolenia zamknięte: to szkolenie bardzo dobrze sprawdza się również jako zamknięte realizowane w danej firmie. Wszystkie ćwiczenia dopasowane są wtedy do potrzeb danej organizacji, a efektem warsztatów jest wypracowanie założeń do planowanej w firmie strategii komunikacji wewnętrznej. Zapytaj o ofertę i szczegóły - kontakt
Grafiki i fot.: MB, Przecinek.com