Blog KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA OD KUCHNI

Warsztaty zamknięte: Projektowanie działań komunikacji wewnętrznej metodą design thinking

W ofercie swoich szkoleń i warsztatów zamkniętych mam też warsztaty z wykorzystaniem metody design thinking. Jestem certyfikowanym moderatorem desing thinking i praktykiem komunikacji wewnętrznej.

Wykorzystując tę metodę, możemy wspólnie wypracować usprawnienia w komunikacji wewnętrznej w Waszej firmie, zaprojektować nowe działania komunikacyjne lub elementy do strategii komunikacji wewnętrznej w firmie.

Temat warsztatów: Projektowanie działań komunikacji wewnętrznej metodą design thinking

Dla kogo są te warsztaty:
•    dla zespołów komunikacji wewnętrznej lub zespołów projektowych, które stoją przed wyzwaniem usprawnienia komunikacji wewnętrznej w firmie
•    dla zespołów, które chcą zbudować strategię komunikacji wewnętrznej
•    dla zespołów, które chcą zaprojektować i wdrożyć nowe narzędzia komunikacyjne dla pracowników

Rodzaj spotkania: warsztaty zamknięte, w siedzibie klienta lub wskazanym przez niego miejscu
Liczba uczestników: 10-20 osób
Czas trwania: 1 dzień

Program:
1.    Wstęp do techniki design thinking
2.    Etap 1: empatia
•    diagnoza stanu obecnego
•    budowanie person i mapy empatii – charakteryzowanie grup docelowych
3.    Etap 2: diagnoza potrzeb
•    określenie potrzeb odbiorców naszych działań
•    sformułowanie potrzeb
4.    Etap 3: generowanie pomysłów
•    szukanie rozwiązań, które spełnią potrzeby odbiorców
•    analiza pomysłów i wybór najlepszych z nich
5.    Etap 4: prototypowanie
•    stworzenie prototypów dla wybranych rozwiązań
6.    Etap 5: testowanie
•    prezentacja prototypów
•    wybór najlepszego rozwiązania do wdrożenia
7.    Podsumowanie spotkania i efektów

Więcej o tej metodzie: mój wpis Wykorzystaj design thinking w komunikacji wewnętrznej

Forma spotkania: spotkanie prowadzone w oparciu o prezentację; liczne zadania zgodnie z metodologią design thinking

Efekt warsztatów: wypracowane możliwych usprawnień dla komunikacji wewnętrznej w firmie lub nowych narzędzi czy elementów do strategii komunikacji wewnętrznej; wypracowane rozwiązania są przeze mnie spisywane po warsztatach i przekazywane klientowi w formie raportu

Referencje
W ciągu 4 lat działania mojej firmy w moich szkoleniach otwartych i zamkniętych wzięło udział ponad 450 osób.

Opinie o szkoleniach i warsztatach zamkniętych, które prowadziłam (fragmenty otrzymanych referencji poniżej; pełne referencje dostępne w ofercie):

O mnie
Maja Biernacka – komunikacją zajmuję się od 2002 r. Jestem praktykiem komunikacji wewnętrznej. Od 2015 r. prowadzę firmę bee DIFFERENT specjalizującą się w tym obszarze i piszę bloga Komunikacja wewnętrzna od kuchni. Wspieram firmy w usprawnianiu komunikacji wewnętrznej – szkolę, realizuję audyty i projekty angażujące pracowników, opracowuję strategie i wdrażam narzędzia. Wśród klientów mojej firmy są m.in. Volkswagen, Lidl, Totalizator Sportowy, OLX, Gatehouse UK i Bricomarche. Szkolę się w Polsce i za granicą, m.in. w brytyjskim Institute of Internal Communication. Więcej o mnie.

Współpraca: jeśli jesteście zainteresowani szczegółami, zapraszam do kontaktu – przygotuję ofertę wraz z wyceną (kontakt)

Pozostałe szkolenia zamknięte: sprawdź moje propozycje

Szkolę z następujacych obszarów:
•    Planowanie komunikacji wewnętrznej dla wydarzeń i projektów firmowych
•    Budowanie strategii komunikacji wewnętrznej
•    Onboarding – projektowanie procesu wdrożenia nowego pracownika do pracy
•    Narzędzia komunikacji wewnętrznej
•    Zarządzanie komunikacją wewnętrzną
•    Jak pisać skuteczniej w komunikacji wewnętrznej / Skuteczna komunikacja emailowa

Grafiki: Przecinek.com; MB