Oprócz szkoleń otwartych w swojej ofercie mam także szkolenia zamknięte dla firm. Wśród nich jest jednodniowe szkolenie poświęcone onboardingowi - projektowaniu skutecznego procesu wdrożenia nowego pracownika do pracy. To szkolenie jest także dostępne w wersji szkolenia otwartego dla wszystkich chętnych (kalendarz bieżących szkoleń).
W ciągu 5 lat działania mojej firmy przeszkoliłam ponad 560 osób.
Temat szkolenia: Onboarding – projektowanie procesu wdrożenia nowego pracownika do pracy
Wiedza, przykłady, metody
Podczas tego szkolenia opowiem nie tylko o tym, jak można zorganizować onboarding i jak robią to inne firmy, ale także pokażę Wam, jakie są metody wypracowywania onboardingu w firmie. Czyli zdobędziecie wiedzę, poznacie przykłady działań firm i metody wypracowywania onboardingu. Założenie tego szkolenia jest takie, że po nim będziecie gotowi do wypracowania takiego procesu we własnych firmach lub podczas szkolenia zamkniętego możemy wypracować taki proces wdrożenia nowego pracownika dla Waszej firmy.
Plan szkolenia:
1. Kluczowe elementy onboardingu
2. Analiza przykładów działań firm
3. Metody wypracowywania procesu onboardingu w firmie (w tym design thinking)
4. Projektowanie procesu onboardingu w firmie:
• charakterystyka grupy docelowej
• planowanie działań preonboardingowych (od rekrutacji do dnia przyjścia do pracy)
• organizacja pierwszych dni pracy nowego pracownika
• komunikowanie zatrudnienia nowej osoby
• zasady planowania kolejnych tygodni w pracy
• kluczowe osoby w procesie onboardingu
• ewaluacja procesu wdrożenia
5. Opracowanie planu wdrożenia onboardingu w firmie
Dla kogo jest to szkolenie:
• dla osób odpowiedzialnych w firmie za przygotowanie i realizację procesu wdrożenia nowych pracowników do pracy
• dla osób, które poszukują nowych inspiracji w zakresie organizacji onboardingu w firmie
• dla osób chcących zdobyć wiedzę, jak zaprojektować skuteczny onboarding
Poziom szkolenia:
• podstawowy
Czas trwania: szkolenie - 1 dzień; jeśli ma być połączone z warsztatami, podczas których wypracujemy onboarding - wtedy 2 dni
Forma spotkania: szkolenie z ćwiczeniami, elementy metody design thinking, wykład, dyskusje uczestników, wymiana doświadczeń i pomysłów
Dodatkowe materiały: uczestnicy otrzymają drukowane materiały z teorią i narzędziami do projektowania onboardingu
Liczba uczestników: max 12
Prowadząca szkolenie:
Maja Biernacka – jestem praktykiem komunikacji wewnętrznej. Komunikacją zajmuję się od 2002 r., a od 2015 r. prowadzę własną firmę bee DIFFERENT specjalizującą się w komunikacji wewnętrznej i piszę bloga Komunikacja wewnętrzna od kuchni. Wspieram firmy w usprawnianiu komunikacji wewnętrznej – szkolę, realizuję audyty i projekty angażujące pracowników, opracowuję strategie i wdrażam narzędzia. Wśród klientów mojej firmy są m.in. Volkswagen, Lidl, Bricomarche i najlepsza agencja komunikacji wewnętrznej w Europie – Gatehouse. Szkolę się w Polsce i za granicą, m.in. w brytyjskim Institute of Internal Communication. Więcej o mnie.
Cena: uzależniona od liczby uczestników i finalnej wersji programu
Współpraca: jeśli jesteście zainteresowani szczegółami, zapraszam do kontaktu – przygotuję ofertę wraz z wyceną (kontakt)
Opinie o edycji otwartej tego szkolenia:
W dotychczasowych szkoleniach udział wzięli przedstawiciele m.in.:
Projekty: sprawdź, w czym jeszcze mogę pomóć Twojej firmie (moja oferta)
Grafiki: MB; Przecinek.com