W ofercie swoich szkoleń i warsztatów zamkniętych mam też warsztaty z wykorzystaniem metody design thinking. Jestem certyfikowanym moderatorem desing thinking i praktykiem komunikacji wewnętrznej.
Wykorzystując tę metodę, możemy wspólnie wypracować usprawnienia w komunikacji wewnętrznej w Waszej firmie, zaprojektować nowe działania komunikacyjne lub elementy do strategii komunikacji wewnętrznej w firmie.
Temat warsztatów: Projektowanie działań komunikacji wewnętrznej metodą design thinking
Dla kogo są te warsztaty:
• dla zespołów komunikacji wewnętrznej lub zespołów projektowych, które stoją przed wyzwaniem usprawnienia komunikacji wewnętrznej w firmie
• dla zespołów, które chcą zbudować strategię komunikacji wewnętrznej
• dla zespołów, które chcą zaprojektować i wdrożyć nowe narzędzia komunikacyjne dla pracowników
Rodzaj spotkania: warsztaty zamknięte, w siedzibie klienta lub wskazanym przez niego miejscu
Liczba uczestników: 10-20 osób
Czas trwania: 1 dzień
Program:
1. Wstęp do techniki design thinking
2. Etap 1: empatia
• diagnoza stanu obecnego
• budowanie person i mapy empatii – charakteryzowanie grup docelowych
3. Etap 2: diagnoza potrzeb
• określenie potrzeb odbiorców naszych działań
• sformułowanie potrzeb
4. Etap 3: generowanie pomysłów
• szukanie rozwiązań, które spełnią potrzeby odbiorców
• analiza pomysłów i wybór najlepszych z nich
5. Etap 4: prototypowanie
• stworzenie prototypów dla wybranych rozwiązań
6. Etap 5: testowanie
• prezentacja prototypów
• wybór najlepszego rozwiązania do wdrożenia
7. Podsumowanie spotkania i efektów
Więcej o tej metodzie: mój wpis Wykorzystaj design thinking w komunikacji wewnętrznej
Forma spotkania: spotkanie prowadzone w oparciu o prezentację; liczne zadania zgodnie z metodologią design thinking
Efekt warsztatów: wypracowane możliwych usprawnień dla komunikacji wewnętrznej w firmie lub nowych narzędzi czy elementów do strategii komunikacji wewnętrznej; wypracowane rozwiązania są przeze mnie spisywane po warsztatach i przekazywane klientowi w formie raportu
Referencje
W ciągu 5 lat działania mojej firmy w moich szkoleniach otwartych i zamkniętych wzięło udział ponad 560 osób.
Opinie o szkoleniach i warsztatach zamkniętych, które prowadziłam:
O mnie
Maja Biernacka – komunikacją zajmuję się od 2002 r. Jestem praktykiem komunikacji wewnętrznej. Od 2015 r. prowadzę firmę bee DIFFERENT specjalizującą się w tym obszarze i piszę bloga Komunikacja wewnętrzna od kuchni. Wspieram firmy w usprawnianiu komunikacji wewnętrznej – szkolę, realizuję audyty i projekty angażujące pracowników, opracowuję strategie i wdrażam narzędzia. Wśród klientów mojej firmy są m.in. Volkswagen, Lidl, Totalizator Sportowy, OLX, Gatehouse UK i Bricomarche. Szkolę się w Polsce i za granicą, m.in. w brytyjskim Institute of Internal Communication. Więcej o mnie.
Współpraca: jeśli jesteście zainteresowani szczegółami, zapraszam do kontaktu – przygotuję ofertę wraz z wyceną (kontakt)
Pozostałe szkolenia zamknięte: sprawdź moje propozycje
Szkolę z następujacych obszarów:
• Planowanie komunikacji wewnętrznej dla wydarzeń i projektów firmowych
• Budowanie strategii komunikacji wewnętrznej
• Onboarding – projektowanie procesu wdrożenia nowego pracownika do pracy
• Narzędzia komunikacji wewnętrznej
• Zarządzanie komunikacją wewnętrzną
• Jak pisać skuteczniej w komunikacji wewnętrznej / Skuteczna komunikacja emailowa
Grafiki: Przecinek.com; MB