Blog KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA OD KUCHNI

Audyt komunikacji wewnętrznej

Jedną z usług, które oferuję, jest przeprowadzenie audytu komunikacji wewnętrznej. Większe audyty realizuję przy współpracy dużej firmy badawczej.

Bardzo polecam badania
Jestem wielką zwolenniczką badań, ponieważ:
•    tylko one pozwalają dobrze zdiagnozować stan obecny komunikacji wewnętrznej w firmie
•    wyniki badań to świetne podstawy do dalszych prac nad usprawnieniem komunikacji wewnętrznej w firmie bez zgadywania, co nie działa i co trzeba naprawić

Cel audytu
Celem audytu komunikacji wewnętrznej jest:
•    kompleksowe zdiagnozowanie stanu komunikacji wewnętrznej w firmie  
•    zazwyczaj powodem realizacji audytu jest chęć opracowania przez firmę w kolejnym etapie strategii komunikacji wewnętrznej (moją ofertę w tym zakresie znajdziesz tutaj)

Formy badania
W ramach audytu mogą zostać zrealizowane następujące działania:
•    analiza narzędzi komunikacji wewnętrznej występujących w firmie (szczegóły znajdziesz tutaj)
•    badanie jakościowe (wywiady indywidualne lub grupy fokusowe; z pracownikami i kadrą kierowniczą)
•    badanie ilościowe (ankiety papierowe lub elektroniczne)

Czas trwania badania: pełne badanie trwa ok. 3 miesięcy

Język badania: polski, choć zdarzyło mi się realizować badania w j. angielskim i ukraińskim

Cena badania: ustalana indywidualnie, uzależniona jest od wielu czynników

O mnie:
Maja Biernacka – komunikacją zajmuję się od 2002 r. Jestem praktykiem komunikacji wewnętrznej. Od 2015 r. prowadzę firmę bee DIFFERENT specjalizującą się w tym obszarze i piszę bloga Komunikacja wewnętrzna od kuchni. Wspieram firmy w usprawnianiu komunikacji wewnętrznej – szkolę, realizuję audyty i projekty angażujące pracowników, opracowuję strategie i wdrażam narzędzia. Wśród klientów mojej firmy są m.in. Volkswagen, Lidl, Gatehouse UK i Bricomarche. Szkolę się w Polsce i za granicą, m.in. w brytyjskim Institute of Internal Communication. Więcej o mnie.

Współpraca: jeśli jesteście zainteresowani szczegółami, zapraszam do kontaktu – przygotuję ofertę wraz z wyceną (kontakt)

Dotychczasowi klienci, dla których realizowałam badania z komunikacji wewnętrznej:

Projekty: sprawdź, w czym jeszcze mogę pomóć Twojej firmie (moja oferta)

Grafiki: MB; Przecinek.com