Zapraszam na kolejne otwarte szkolenie z budowania strategii komunikacji wewnętrznej. Odbędzie się ono 12-13 lipca 2017 (śr-czw) w Warszawie. Inne miejsca i terminy dostępne są tutaj. Kolejna edycja szkolenia w Warszawie planowana jest na listopad 2017.
Cel szkolenia: po jego zakończeniu będziesz wiedzieć, jak zbudować strategię komunikacji wewnętrznej
Podczas szkolenia przejdziemy przez wszystkie poniższe szczeble drabiny strategii komunikacji wewnętrznej (grafika poniżej, pisałam też o niej tutaj).
Poziom: dla początkujących i średnio zaawansowanych
Dla kogo jest to szkolenie:
• dla osób rozpoczynających swoją przygodę z komunikacją wewnętrzną i poszukujących wiedzy i wskazówek, jak zarządzać komunikacją w firmie
• dla specjalistów komunikacji wewnętrznej, którzy stoją przed wyzwaniem zbudowania strategii
• dla osób odpowiadających za komunikację wewnętrzną, które chcą poszerzyć wiedzę i szukają nowych inspiracji
Plan szkolenia:
1. Wprowadzenie do komunikacji wewnętrznej
2. Etapy budowania strategii komunikacji wewnętrznej w firmie (diagnoza, planowanie, realizacja, ewaluacja)
3. Diagnoza – organizacja audytu komunikacji wewnętrznej
4. Planowanie strategii – charakterystyka grup docelowych (tworzenie person), wybór i definiowanie celów komunikacji
5. Realizacja – dobór narzędzi komunikacji wewnętrznej i sposoby angażowania w nie pracowników (m.in. gazeta, intranet, portal społecznościowy, ambasador projektu, skrzynka pytań, podręcznik dla pracownika)
6. Realizacja – formy budowania wewnętrznego wizerunku firmy (przy użyciu m.in. storytellingu, content marketingu, marketingu szeptanego)
7. Ewaluacja – sposoby mierzenia skuteczności i efektywności działań komunikacyjnych
A do tego przykłady działań firm oraz ćwiczenia.
Po szkoleniu będziesz wiedzieć:
• jak przeprowadzić audyt komunikacji wewnętrznej
• które narzędzia komunikacji wewnętrznej wykorzystać do skutecznego realizowania celów komunikacji wewnętrznej w firmie
• jak w interesujący sposób przekazywać informacje pracownikom
• jak włączać pracowników w komunikację wewnętrzną, by byli jej twórcami
• jak zmierzyć efekty działań komunikacyjnych
• jak zbudować strategię komunikacji wewnętrznej (otrzymasz szablon do budowania strategii)
Opinie o szkoleniach, które miałam przyjemność prowadzić:
W dotychczasowych szkoleniach udział wzięli przedstawiciele m.in.:
Tak wygląda szkolenie – ćwiczenia, dyskusje, przykłady działań firm, dużo wiedzy i inspiracji:
Prowadząca szkolenie:
Maja Biernacka – jestem praktykiem komunikacji wewnętrznej. Komunikacją zajmuję się od 2002 r. Od 2015 r. prowadzę firmę bee DIFFERENT specjalizującą się w tym obszarze i bloga Komunikacja wewnętrzna od kuchni. Wspieram firmy w usprawnianiu komunikacji wewnętrznej – szkolę, realizuję audyty i projekty angażujące pracowników, opracowuję strategie i wdrażam narzędzia. Wśród moich klientów są m.in. Volkswagen, Bricomarche i British American Tobacco. Więcej o mnie.
SZKOLENIE - WARSZAWA (edycja 5.) >> brak miejsc <<
Termin szkolenia: 12-13 lipca 2017 (śr-czw)
Czas trwania szkolenia: od godz. 9 do 17 (z przerwami)
Miejsce szkolenia: Warszawa, Millennium Plaza, Al. Jerozolimskie 123a
Liczba uczestników: maksymalnie 12
Zapisy i pytania: zapisy prowadzone są drogą e-mailową - kontakt
Pozostałe szkolenia otwarte: sprawdź miejsca i terminy
Szkolenia zamknięte: to szkolenie bardzo dobrze sprawdza się również jako zamknięte realizowane w danej firmie. Wszystkie ćwiczenia dopasowane są wtedy do potrzeb danej organizacji, a efektem warsztatów jest wypracowanie założeń do planowanej w firmie strategii komunikacji wewnętrznej. Zapytaj o ofertę i szczegóły - kontakt.
Grafiki i fot.: MB, Przecinek.com